وبینار آموزشی تخصصی بازاریابی طلایی چهارشنبه 11 تیر ... برای ثبت نام کلیک کنید.
0
03134452700

قوانین عضویت تولید کنندگان محتوا

شرایط و قوانین انتشار محتوای آموزشی در سایت توان ۷

به دلیل اهمیت سند حاضر و نیز به‌منظور تسهیل مطالعه برای تولیدکننده محتوا، مفاد هر ماده در بخش‌های مرتب‌شده، برای شما فراهم‌شده است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج در قرارداد حاضر، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی فی‌مابین تولیدکننده محتوا و توان ۷ محسوب می‏‌شود.

الف- طرفین قرارداد

گروه توان ۷ و تولیدکننده محتوا توان ۷ منعقد می‌گردد.

ب- تعاریف

فروشگاه آنلاین: فروشگاهی بر بستر اینترنت که امکان فروش و ارائه خدمات و دریافت وجه متقابل آن به‌صورت بر خط و بلادرنگ از طریق آن میسر است.

محصولات دیجیتال: کالاها و خدماتی که امکان ارائه و دریافت آن‌ها را طریق اینترنت وجود دارد.

دوره آموزشی: هر یک از دوره‌های آموزشی ارائه‌شده توسط تولیدکنندگان محتوا و سایر کاربران در توان ۷ است.

دوره آموزشی انحصاری: دوره آموزشی است که همه یا بخش عمده آن توسط خود تولیدکننده محتوا ارائه‌کننده محصول توسعه داده شده است.

دوره آموزشی بومی‌سازی شده: دوره آموزشی است که همه یا بخش عمده آن توسط توسعه‌دهنده غیر ایرانی توسعه داده شده و تولیدکننده محتوا توان ۷ صرفاً آن را برای استفاده کاربران ایرانی بومی‌سازی (ترجمه و فارسی) کرده است.

نسخه اورجینال دوره آموزشی: نسخه‌ای از دوره بومی‌سازی شده که مستقیما از سازنده اصلی و یا سایر منابع اصلی و قانونی فروش محصول تهیه شده باشد.

نسخه غیر اورجینال دوره آموزشی: نسخه‌ای از دوره آموزشی بومی‌سازی شده‌ که به صورت رایگان و یا غیر رایگان از سایت‌های واسط، غیرقانونی و غیر اصلی، دانلود و یا خریداری شده باشد.

سامانه توان ۷: یک فروشگاه آنلاین برای فروش دوره آموزشی دیجیتال است که به عنوان حق‌العمل کار طبق قانون تجارت عمل می‌نماید.

کاربر: هر شخص حقیقی یا حقوقی است که از سامانه توان ۷ استفاده می‌نماید. اشخاص با ثبت‌نام در سامانه توان ۷ و فشردن دکمه ثبت‌نام اعلام می‌کنند که کلیه مفاد قرارداد را مطالعه کرده و بر اساس آن اقدام به بهره‌برداری از سامانه توان ۷ می‌نمایند.

تولیدکننده محتوا: شخص حقیقی که به عنوان تولیدکننده محتوا برای فروش و ارائه دوره آموزشی یا خدمات خود ثبت نام کرده، در سامانه توان ۷ تائید می‌شود و به‌واسطه توان ۷ اقدام به فروش یک یا چند دوره آموزشی‌‌ به‌صورت آنلاین می‌نماید.

حساب کاربری: حساب کاربری کاربر در سایت به آدرس https://tavane7.ir که کاربر از طریق این حساب می‌تواند کلیه تعاملات خود با توان ۷ را مشاهده و مدیریت کند. مشخصات کاربر در آنجا ثبت‌شده و قابل ‌ویرایش و به‌روزرسانی است.

سامانه آموزشی توان ۷: این سامانه مرجع مستقیم فروش محتوای توان ۷ می باشد که به آدرس tavane7.lcity.ir بوده و صرفاً محتوای آموزشی در این لینک منتشر خواهد شد.

کیف پول: یک مفهوم انتزاعی از کیف پول مرسوم که هنگام خرید و فروش آنلاین جهت نگهداری اطلاعات حساب افراد (اعتبار) در فروشگاه آنلاین استفاده می‌شود. اعتبار موجود در کیف پول از طریق خرید شارژ الکترونیکی قابل‌افزایش است و معمولاً در صورت وجود اعتبار کافی در کیف پول کاربر، برای پرداخت صورتحساب، نیازی به استفاده از درگاه‌های پرداخت نیست.

شارژ الکترونیکی: یک محصول الکترونیکی (معمولاً مختص همان فروشگاه آنلاین) است که کاربران با خرید و پرداخت مبلغ آن از طریق درگاه‌های بانکی موجودی کیف پول خود را افزایش می‌دهند. ممکن است با خرید شارژ الکترونیکی، مبلغی نیز به‌عنوان شارژ هدیه به کاربر (مشتری) اختصاص یابد. (امکان افزایش شارژ توسط مدیر سیستم نیز مهیا است)

تیکت: سند الکترونیکی که حاوی مکاتبات خریداران، تولیدکنندگان محتوا و سایر کاربران با یکدیگر و توان ۷ می‌باشد.

پشتیبانی: منظور از پشتیبانی، پاسخگویی به مشکلات مربوط به عملکرد محصول یا خدمات ارائه شده در سامانه توان ۷ است.

پشتیبانی سریع: منظور از پشتیبانی سریع، پاسخگویی به مشکلات مربوط به عملکرد محصول یا خدمات ارائه شده در سامانه توان ۷ در کمتر از ۲۴ ساعت برای یک ماه ابتدایی پس از هر خرید است.

تائید اصالت خرید: فرآیندی است که کارشناسان توان ۷ طی می‌کنند تا از صحت خرید نسخه اصلی دوره‌های آموزشی دیجیتال غیر ایرانی توسط تولیدکننده محتوا اطمینان حاصل کنند.

درخواست مشاوره: هرگاه کاربر نیازمند مشاوره‌ای خارج از شرایط پشتیبانی برای کاربر بر روی دوره آموزشی خریداری شده باشد.

استرداد سفارش: فرآیندی است که طی آن سفارش ثبت شده توسط کاربر برای یک دوره آموزشی، استرداد شده و سهم تولیدکننده محتوا و حق‌العمل توان ۷ از آن سفارش از کیف پول تولیدکننده محتوا کسر و وجه کامل پرداختی کاربر به کیف پول ایشان در توان ۷ واریز می‌گردد.

ج- مجوز استفاده

۱- با توجه به مفاد قرارداد حاضر، توان ۷ حق استفاده غیر انحصاری، قابل‌فسخ و غیرقابل ‌انتقال از سامانه توان ۷ را به «تولیدکننده محتوا» اعطا می‌کند تا تولیدکننده محتوا دوره آموزشی متعلق به خود را که بدون سفارش قبلی از ناحیه توان ۷ تهیه کرده است، مطابق با قوانین و مقررات برای استفاده کاربران ارائه نماید.

۲- کلیه حقوق، مالکیت و منافع سامانه توان ۷ در مالکیت انحصاری توان ۷ است.

۳- تولیدکننده محتوا می‌پذیرد صرفاً استفاده‌کننده پلتفرم است و لذا هیچ‌گونه رابطه استخدامی، پیمانکاری و مشارکت و نظایر آن با توان ۷ را ندارد و بدین سبب نمی‌تواند مدعی حقی گردد.

د- مدت قرارداد

مدت اعتبار قرارداد حاضر به مدت یک سال از تاریخ امضای قرارداد حاضر است. در صورتی که طبق بخش «ت» حساب کاربری مسدود نگردد و طبق بخش «غ» توان ۷ با تولیدکننده محتوا به صورت یک طرفه قطع هم کاری نکند، قرارداد به صورت خودکار به صورت یک ساله تمدید خواهد شد.

ه- اصول فروش دوره‌های آموزشی در سامانه توان ۷

با ارسال درخواست تبدیل عضویت به تولیدکننده محتوا و طی فرآیند تولیدکننده محتوا شدن، تولیدکننده محتوا علاوه بر شرایط استفاده از سامانه توان ۷، کلیه مفاد قرارداد حاضر را می‌پذیرد.

و- شرایط تولیدکننده محتوا شدن

هر فرد حقیقی ایرانی با داشتن حداقل سن قانونی و داشتن تخصص کافی در زمینه آماده‌سازی و ارائه دوره آموزشی قابل فروش در توان ۷، می‌تواند برای تولیدکننده محتوا شدن در توان ۷ درخواست ارسال کند. بدیهی است توان ۷ در رد یا پذیرش درخواست فرد مختار خواهد بود و صرفاً برخورداری از شرایط تولیدکننده محتوا شدن، هیچ حقی برای درخواست دهنده ایجاد نمی‌کند.

‌ز- مراحل تولیدکننده محتوا شدن

۱- به منظور تولیدکننده محتوا شدن در توان ۷ هر فرد لازم است از ابتدا با ثبت‌نام در توان ۷ به عضویت توان ۷ در بیاید و سپس از بخش مربوط به ثبت درخواست تولیدکننده محتوا شدن،‌ درخواست خود را همراه با بارگذاری نسخه اسکن و امضا شده تمامی صفحات این قرارداد به همراه وارد کردن اطلاعات بانکی و هویتی حقیقی و متعلق به صاحب امضا این قرارداد، برای توان ۷ ارسال کند.

۲- رسیدگی به درخواست‌های فروشندگی ممکن است تا یک هفته کاری به طول بیانجامد.

ح- فرآیند ثبت و انتشار دوره آموزشی

۱- مدت زمان لازم برای تائید دوره‌های آموزشی تولیدکننده محتوا به شرطی که کلیه مفاد قرارداد حاضر و شرایط استفاده از سامانه را رعایت کرده باشد، حدود ۷۲ ساعت کاری است. همچنین در صورت عدم تائید دوره نیز مدیران یا کارشناسان توان ۷ به صورت تیکت این مورد را به تولیدکننده محتوا اطلاع خواهند داد. در صورت بروز هرگونه مشکل فنی یا سایر مشکلات احتمالی دیگر ممکن است زمان تائید دوره‌ها افزایش یابد که در این صورت تولیدکننده محتوا مختار است درخواست لغو بررسی را در قالب تیکت برای توان ۷ ارسال کند یا صبر کند تا مراحل بررسی دوره توسط کارشناسان توان ۷ انجام شود.

۲- تعیین قیمت نهایی دوره آموزشی توسط کارشناسان توان ۷ انجام می‌شود. این در حالی است که تولیدکننده محتوا می‌تواند قیمت مورد نظر خود را تنها به صورت پیشنهاد به توان ۷ اعلام کند و در صورتی که قیمت پیشنهادی با قیمت عرف و مشخص شده توسط کارشناسان توان ۷ اختلاف بسیاری داشته باشد، توان ۷ در تائید یا رد دوره مختار است و تولیدکننده محتوا حق هیچ‌گونه اعتراضی نخواهد داشت.

ط- شرایط عمومی ثبت دوره آموزشی

۱- ویژگی‌های دوره آموزشی می‌بایست در توضیحات معرفی دوره به نحو کامل درج‌ شده باشد.

۲- در صورتی که استفاده از دوره آموزشی نیازمند شرایط و یا پیش‌نیازهای خاصی باشد تولیدکننده محتوا موظف خواهد بود شرایط و یا پیش‌نیازها را در توضیحات دوره خود درج کند.

۳- تولیدکننده محتوا بایستی در بیان توضیحات دوره آموزشی‌‌ کاملاً صادق باشد؛ زیرا چنانچه تولیدکننده محتوا خصوصیتی را در توضیحات درج کرده باشد و این خصوصیت در خصوص دوره وجود نداشته باشد یا توضیحات تولیدکننده محتوا مغایر با امکانات موجود در نسخه ارائه شده به خریدار دوره باشد و یا وعده‌ای نسبت به اضافه کردن امکان یا امکاناتی خاص در به‌روزرسانی‌های بعدی داده شده باشد و به آن عمل نشده باشد و یا عدم ثبت توضیحاتی که از نظر کارشناسان توان ۷ ضروری بوده و عدم درج آن ابهام در خرید ایجاد کند، سفارش خریداران مطابق بخش «ش» قابل استرداد خواهد بود.

۴- کلیه دوره‌های آموزشی می‌بایست دارای نام اختصاصی باشند و نام‌گذاری‌های کلی مثل بیزنیس پلن یا بازرایابی حرفه‌ای از تولیدکننده محتوا پذیرفته نخواهد شد. (مثال‌های قابل قبول: آموزش بوم ناب مدل کسب و کار | Business Plan، آموزش فنون بازاریابی عصبی)

تبصره ۱: امکان نام‌گذاری دوره‌های آموزشی انحصاری هم نام با یک دوره بومی‌سازی شده وجود ندارد.

۵- در صورتی که تولیدکننده محتوا تصمیم به ثبت دوره آموزشی‌‌ سفارشی‌سازی شده انحصاری در سامانه توان ۷ را داشته باشد که پیش‌تر دوره اصلی آن در توان ۷ ثبت نگردیده است، لازم است جزییات سفارشی‌سازی خود را در اولین تیکت ثبت دوره به کارشناسان توان ۷ اعلام کند تا در صورت تائید توان ۷ دوره با این شرایط منتشر شود.

تبصره ۲: در صورتی که سفارشی‌سازی یک دوره بیش از ۵۰ درصد در ساختار آن ایجاد تغییر کرده باشد،‌ ضمن دریافت تائید توان ۷، تولیدکننده محتوا می‌تواند آن را در دسته انحصاری و با نام جدید منتشر کند. در این موارد همچنان لازم است در توضیحات دوره اشاره به این سفارشی‌سازی همراه با ذکر نام دوره اصلی شود. بدیهی است در این شرایط، سایر تولیدکنندگان محتوا می‌توانند دوره اصلی را در توان ۷ به ثبت برسانند.

۵- امکان درج مجموعه‌ای از دوره‌های آموزشی تنها زمانی در توان ۷ امکان‌پذیر است که این دوره آموزشی در سایر سایت‌های آموزشی نیز همواره به صورت مجموعه‌ای عرضه شده باشد. در غیر این صورت می‌بایست دوره‌ها به صورت مجزا در توان ۷ ثبت شوند.

۶- ایجاد پیش‌نمایش دوره برای دوره‌ها مندرج در توان ۷ هم موجب افزایش فروش دوره‌ها می‌شود و هم حس اعتماد کاربران به تولیدکننده محتوا را افزایش می‌دهد، این مورد (ایجاد پیش‌نمایش) برای تمامی دوره‌های آموزشی الزامی بوده و تولیدکننده محتوا می‌بایستی پیش‌نمایش آنلاین را به صورت اختصاصی ایجاد کرده باشد نه آنکه از پیش‌نمایش آنلاین سایر تولیدکنندگان محتوا و سایت‌ها استفاده کند.

تبصره ۳: کلیه تصاویر و محتوای مورد استفاده در پیش‌نمایش دوره و توضیحات دوره آموزشی‌‌ می‌بایست با توجه به قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران بوده و در صورت عدم رعایت این موارد، مسئولیت هرگونه عواقب احتمالی بر عهده تولیدکننده محتوا دوره است. همچنین در صورت مشاهده مغایرت محتوا با قوانین جمهوری اسلامی ایران، پیش‌نمایش حذف و مطابق بخش «ت» عمل خواهد شد.

تبصره ۴: تولیدکننده محتوا امکان درج لینک یا دکمه خرید به سایت خود و یا سایر مارکت‌ها را در پیش‌نمایش و بسته نصب آسان دوره نخواهد داشت و در صورت وجود چنین لینک یا دکمه خریدی توان ۷ می‌تواند دوره را مطابق بخش «ت» توقف فروش و امتیاز انتشار آن دوره در توان ۷ را از تولیدکننده محتوا سلب کند.

۷- هرگونه تبلیغ و یا لینک دادن به سایت‌های دیگر در بین توضیحات و دیدگاه یک تخلف بوده و موجب توقف فروش شدن دوره مطابق بخش «ت» و سلب امتیاز فروش آن دوره از تولیدکننده محتوا خواهد شد. همچنین در صورت تکرار چنین مواردی تولیدکننده محتوا جریمه نقدی خواهد شد. تصمیم‌گیری در رابطه با میزان جریمه به صلاحدید توان ۷ خواهد بود.

۸- اگر دو دوره آموزشی‌‌ بومی‌سازی شده یکسان توسط دو تولیدکننده محتوا مختلف به صورت هم‌زمان ارائه شود، اولویت با تولیدکننده محتوایی خواهد بود که ابتدا اقدام به ثبت دوره کرده باشد. در صورت نداشتن شرایط انتشار دوره تولیدکننده محتوا اول و حذف دوره وی پس از حداکثر ۲ مرتبه بررسی توسط کارشناس توان ۷، اولویت به دوره تولیدکننده محتوا دوم داده خواهد شد. تمامی فایل‌ها باید در پکیج خریداری شده موجود باشد و اگر تولیدکننده محتوا‌ برای دریافت فایل‌ها، کاربران را به صفحه‌ای دیگر (و یا شبکه‌های اجتماعی مانند کانال تلگرام) هدایت کند، توان ۷ این حق را دارد دوره را مطابق بخش «ت» توقف فروش و امتیاز انتشار آن دوره را از تولیدکننده محتوا سلب کند.

۹- کلیه دوره‌های آموزشی ثبت شده همواره باید در آخرین نسخه منتشر شده توسط تولیدکننده محتوا اصلی در توان ۷ درج شود.

۱۰- تولیدکنندگان محتوا اجازه خرید دوره‌های آموزشی موجود در توان ۷ و درج آن در دوره‌های خود را ندارد. چنانچه پیش‌نیاز دوره، دوره دیگری در توان ۷ است، تولیدکننده محتوا می‌تواند در توضیحات دوره لینک آن را درج نماید.

۱۱- وجود هرگونه لینک مخفی یا هر مورد دیگری که توسط توسعه‌دهنده به منظور اهداف مشخصی درج شده باشد غیرمجاز است و در صورت مشاهده توان ۷ می‌تواند دوره آموزشی را مطابق بخش «ت» توقف و امتیاز فروش آن دوره از تولیدکننده محتوا سلب کند.

تبصره ۵: درج نام تولیدکننده محتوا و یا لینک به توان ۷ در شرایط عرف دوره‌های آموزشی بلامانع است.

۱۲- امکان فروش دوره‌های آموزشی دارای محدودیت زمانی در استفاده (ماهیانه و یا سالیانه) در توان ۷ وجود ندارد.

۱۳- دسترسی به آخرین فایل دوره آموزشی بارگذاری شده توسط تولیدکننده محتوا، به صورت رایگان برای مدت حداقل دو سال تضمین گردد.

‌ی- شرایط اختصاصی ثبت دوره‌های انحصاری

۱- کلیه دوره‌های آموزشی انحصاری می‌بایست شامل شناسنامه دوره آموزشی، فایل دوره آموزشی به تفکیک سرفصل‌ها، پوستر دوره و فایل معرفی دوره (موشن گرافی) به همراه عکس مدرس دوره باشد. جزییات فایل ارسالی در ضمیمه شماره ۱ در لینک ————– درج شده است.

‌ک- شرایط اختصاصی ثبت دوره‌های بومی‌سازی شده

۱- کلیه دوره‌های آموزشی انحصاری می‌بایست شامل شناسنامه دوره آموزشی، فایل دوره آموزشی به تفکیک سرفصل‌ها، پوستر دوره و فایل معرفی دوره (موشن گرافی) به همراه عکس مدرس دوره باشد. جزییات فایل ارسالی در ضمیمه شماره ۱ در لینک ————– درج شده است.

۲- کلیه دوره‌های آموزشی ارسالی برای توان ۷ می‌بایست همراه با ترجمه زبان فارسی و برای زبان فارسی باشد.

ع- مالکیت دوره‌های آموزشی و کپی‌رایت

۱- دوره‌هایی برای فروش در توان ۷ تائید می‌شوند که یا خود شخص سازنده دوره باشد یا اگر دوره غیر ایرانی است نسخه اورجینال آن را ترجمه کرده و شخصاً آن را فارسی و بومی نموده باشد. همچنین دوره‌ها بایستی کپی از دوره‌های آموزشی ایرانی و یا تغییر یافته یک دوره آموزشی غیر ایرانی نباشند. در صورت عدم رعایت این بند، توان ۷ دوره را برای عرضه در سایت تائید نخواهد نمود.

۲- تولیدکننده محتوا می‌بایست در عنوان دوره فارسی سازی شده حتماً از نام انگلیسی و اصلی دوره آموزشی استفاده نماید. در غیر اینصورت دوره مطابق بخش «ت» توقف فروش خواهد شد و در صورتی که عدم درج نام دوره موجب شود تا دوره دیگری به صورت تکراری در توان ۷ تائید شود، پس از دریافت شکایت از سمت هریک از تولیدکنندگان محتوا، دوره‌ای روی توان ۷ باقی می‌ماند که نام اصلی را در عنوان درج کرده باشد و صرفاً ثبت دوره آموزشی پیش از دوره دیگر هیچ حق یا اولویتی در باقی ماندن روی توان ۷ را برای تولیدکننده محتوا ایجاد نمی‌کند و در صورتی که دوره مربوطه فروشی داشته باشد، کلیه سفارشات قبلی مطابق بخش «ش» استرداد خواهد شد و تولیدکننده محتوا خاطی متعهد است معادل کل مبالغ مربوط به فروش دوره را طبق حساب کاربری به خریداران بازگردانی کند تا بتوانند دوره‌ای که در توان ۷ باقیمانده را خریداری کنند.

۳- در صورتی که دوره آموزشی ارسالی تولیدکننده محتوا از سایت‌های دیگر کپی شده و یا از راه غیرمجاز تهیه شده باشد و پس از بررسی‌های کارشناسان این مورد مشخص شود، بلافاصله دوره ارسالی حذف و در صورتی که دوره مربوطه فروشی داشته باشد، کلیه سفارشات قبلی مطابق بخش «ش» استرداد خواهد شد.

تبصره ۱: مسئولیت فروش غیرمجاز دوره‌های ایرانی، کپی کردن از روی دوره‌های ایرانی سایر مارکت‌ها و در حالت کلی تخلف قانونی در ثبت دوره، پاسخگویی در برابر کلیه مجامع قانونی و حقوقی بر عهده تولیدکننده محتوا دوره است و توان ۷ هیچ مسئولیتی در قبال خطاهای شما نخواهد داشت.

تبصره ۲: در صورتی که تولیدکننده محتوا ای نسبت به کپی دوره خود توسط تولیدکننده محتوا دیگر شکایتی داشته باشد بایستی مستندات خود (نشان، نام یا هرگونه شناسه هویتی منحصر به فرد دیگری از نام نویسنده اصلی یا طراح اصلی در دوره کپی شده) را به طور واضح و کامل برای توان ۷ ارسال کند. در غیر اینصورت توان ۷ نمی‌تواند با مشاهده طرح‌های مشابه یا زمان انتشار هریک از دوره‌ها در میان شاکی و متشاکی قضاوتی انجام دهد.

تبصره ۳: در صورت مشاهده ثبت دوره کپی شده از سایر مارکت‌ها و یا دوره‌ها توان ۷، چه در زمان ثبت و چه پس از ثبت و در به‌روزرسانی‌های آتی دوره، توان ۷ این حق را دارد مطابق بخش «ت» دوره را توقف فروش و مطابق بخش «ش» کلیه سفارشات قبلی را استرداد کرده و معادل حق‌العمل توان ۷ از فروش‌های قبلی را به عنوان خسارت از تولیدکننده محتوا باز پس بگیرد. هرگونه جبران خسارت برای تولیدکننده محتوا اول (تولیدکننده محتوایی که به عنوان مالک دوره شناخته می‌شود) یا تولیدکننده محتوا سایر مارکت‌ها می‌بایست از مراجع قضایی توسط هریک از طرفین رأساً پیگیری گردد.

‌ف- شرایط لایسنس گذاری دوره‌های آموزشی

به منظور جلوگیری از کپی‌برداری غیرمجاز و بازنشر محصولات توان ۷ در سایر مارکت‌ها، توسعه‌دهندگان محصولات انحصاری و بومی‌سازی شده می‌توانند در پایان دوره آموزشی خود اقدام به اعلام عدم انتشار محتوا و تبعات حقوقی آن نموده و لایسنس گذاری در شرح وظایف توان ۷ نمی‌باشد.

ص- شرایط توسعه‌دهندگان دوره‌های آموزشی

تولیدکنندگانی که بخشی از یک دوره آموزشی انحصاری یا بومی‌سازی شده را بهبود داده‌اند،‌ می‌توانند تنها مطابق شرایط زیر دوره آموزشی را منتشر کنند:

۱- تولیدکننده محتوا موظف است قبل از انتشار دوره آموزشی جدید، حتماً این مهم را در تیکت دوره به کارشناسان توان ۷ اعلام نماید و تنها در صورت تائید اقدام به تولید دوره آموزشی کند. در صورت عدم رعایت این بند، مطابق بخش «ت» دوره آموزشی در وضعیت توقف فروش قرار خواهد گرفت.

۲- تولیدکننده محتوا موظف است پس از تائید کارشناسان توان ۷ و انتشار دوره آموزشی توضیح دهد این دوره به‌واسطه تکمیل کدام دوره می‌باشد.

ق- دوره‌های ویژه

قرار گرفتن دوره در قسمت دوره‌ها ویژه و دریافت مدال دوره ویژه توسط توان ۷ و بر اساس شرایط زیر انجام می‌گیرد:

– دوره آموزشی توسط کاربر ساخته شده باشد.

– میانگین امتیاز دوره آموزشی بیشتر از ۴ باشد.

– از تاریخ انتشار دوره آموزشی بیش از یک ماه گذشته باشد.

– متوسط فروش یک دوره در ماه بیش از ۳۰ باشد.

– دوره آموزشی فاقد نمره منفی باشد.

تبصره ۱: نمره منفی بسته به کیفیت پشتیبانی و بروز رسانی یک دوره آموزشی در موارد خاص توسط توان ۷ به دوره داده می‌شود.

تبصره ۲: متوسط فروش به ازای هرماه محاسبه می‌شود.

ر- شرایط پشتیبانی و به‌روزرسانی

۱- کلیه پیگیری‌های بین خریدار و تولیدکننده محتوا پیرو دوره‌های خریداری شده از توان ۷ صرفاً می‌بایست از طریق سیستم تیکت توان ۷ انجام گیرید و پاسخگویی به تیکت خریداران در سیستم جامع پشتیبانی توان ۷ الزامی بوده و تولیدکنندگان محتوا نمی‌توانند با استناد به پشتیبانی در سرویس‌های شخصی خود، تیکت‌های ارسالی در توان ۷ را بی‌پاسخ رها کنند. همچنین تولیدکنندگان محتوا نمی‌توانند پاسخگویی به تیکت‌های دریافتی را منوط به ثبت مجدد درخواست در سیستم‌های پشتیبانی مستقل و خارج از توان ۷ نمایند و هرگونه انتقال خریداران به سایت‌هایی خارج از توان ۷ جهت دریافت خدمات پشتیبانی و به‌روزرسانی نیز ممنوع است.

۲- حداکثر زمان تعریف شده برای پاسخ‌گویی به تیکت خریداران ۴۸ ساعت است اما باید در نظر داشت سرعت در پاسخ‌گویی پارامتری است که هم برای کاربران بسیار حائز اهمیت است و هم موجب افزایش اعتبار تولیدکننده محتوا نزد توان ۷ می‌شود. (پشتیبان‌ها با امتیاز بیشتر همواره در شیوه‌های مختلف بازاریابی شرکت داده خواهند شد.) در صورت عدم پاسخ‌گویی تولیدکننده محتوا در زمان مجاز، سفارش کاربر مطابق بخش «ش» استرداد خواهد شد.

۳- زمان و شیوه پاسخ‌گویی تولیدکننده محتوا به سؤالات پیش از خرید کاربران در بخش دیدگاه تأثیر بسزایی در فروش دوره‌های ایشان خواهد داشت و بخش دیدگاه حتی برای سایر کاربرانی که دیدگاهی ارسال نکرده‌اند نیز محل قضاوت بسیار مهمی است. لذا تولیدکننده محتوا موظف خواهد بود پیوسته این بخش را بررسی کرده و با پاسخ‌های هوشمندانه و سریع خود راهنمایی‌های لازم را به کاربران ارائه نماید. با توجه به اهمیت این بخش در صورتی که برای توان ۷ محرز شود که تولیدکننده محتوا نسبت به این بخش بی‌تفاوت است و پاسخ‌گویی درستی به سؤالات و درخواست‌های کاربران ارائه نمی‌کند، دوره در شرایط توقف فروش بخش «ت» قرار خواهد گرفت.

۴- کلیه تولیدکنندگان محتوا دوره‌های آموزشی بومی‌سازی شده موظف‌اند حداکثر یک هفته بعد از ارائه به‌روزرسانی مرتبط با دوره خود، از شرکت سازنده به‌روزرسانی دوره را دریافت کرده و نسبت به آماده‌سازی بسته به‌روزرسانی شده در توان ۷ اقدام کنند، در غیر اینصورت سفارش خریدارانی که در مدت پشتیبانی خود هستند مطابق بخش «ش» استرداد و دوره مطابق بخش «ت» توقف فروش خواهد شد.

۵- کلیه تولیدکنندگان محتوا دوره‌های آموزشی انحصاری موظف خواهند بود ایرادات اساسی دوره‌های گزارش داده شده توسط کاربران را طی یک بروز رسانی جدید حداکثر یک هفته پس از گزارش برطرف کنند.

۶- هرگونه تبلیغ و یا لینک دادن به سایت‌های دیگر در تیکت پشتیبانی تخلف بوده و مطابق بخش «ت» دوره توقف فروش خواهد شد. همچنین در صورت تکرار چنین مواردی تولیدکننده محتوا جریمه نقدی خواهد شد. تصمیم‌گیری در رابطه با میزان جریمه به صلاحدید توان ۷ خواهد بود.

تبصره ۱: در صورتی که محتوای آموزشی یک سایت دیگر به رفع مشکل سریع‌تر یا بهتر خریدار کمک می‌کند و آن سایت ماهیت فروش دوره‌های آموزشی را نداشته باشد، لینک دادن به آن مقاله در تیکت بلامانع است. همچنین درج لینک به دوره آموزشی یا پیش‌نیازهای دوره در توضیحات دوره آموزشی بلامانع خواهد بود.

۷- تولیدکننده محتوا باید توجه داشته باشد چه در زمان ثبت و چه در هر بروز رسانی، دوره آموزشی فاقد مشکل اساسی باشد. در این صورت سفارشات خریداران مطابق بخش «ش» استرداد و دوره مطابق بخش «ت» توقف فروش خواهد شد.

۸- کاربران می‌توانند برای دوره‌های آموزشی در سایت توان ۷، در هنگام ثبت سفارش و یا پس از آن، ۶ ماه مشاوره اضافه خریداری کنند که شرایط مشاوره در این زمان مطابق موارد درج شده در بخش «ر» بند ۱ تا ۷ خواهد بود.

تبصره ۲: محاسبه سهم حاصل از فروش مشاوره اضافه مطابق بند ۳ بخش «پ» انجام خواهد شد.

تبصره ۳: درآمد حاصل از مشاوره اضافه هر سفارش صرفاً پس از سپری شدن دوره پشتیبانی خریداری شده به کیف پول تولیدکننده محتوا واریز خواهد شد.

تبصره ۴: در صورت عدم ارائه پشتیبانی مناسب در این بازه مطابق بخش «ش» سفارش تمدید پشتیبانی قابل استرداد خواهد بود.

۹- درصورت عدم مشاوره و یا بروز رسانی مطابق بندهای ۱ تا ۱۰ بخش «ر» برای نیمی از دوره‌های آموزشی تولید شده یک تولیدکننده محتوا، توان ۷ این اختیار را دارد تا ضمن توقف فروش کلیه دوره‌های تولیدکننده محتوا مطابق بخش «ت» با تولیدکننده محتوا نیز مطابق بخش «غ» قطع همکاری کند.

۱۰- ارائه خدمات شخصی‌سازی با دریافت حق‌الزحمه، در بستر توان ۷ اعم از تیکت پشتیبانی و سایر بخش‌ها غیرمجاز است و چنانچه کاربری چنین خدماتی درخواست کند، تولیدکننده محتوا صرفاً مجاز است اطلاعات تماس خود را در اختیار کاربر قرار داده و خارج از بستر توان ۷ به توافق و معامله با یکدیگر بپردازند.

تبصره ۱۰: در صورتی که در تیکت پشتیبانی، خدمات شخصی‌سازی به کاربر ارائه و این خدمات در بستری همچون ایمیل یا تلفن همراه یا سایر راه‌های ارتباطی شخص تولیدکننده محتوا نباشد و از بستر توان ۷ برای هماهنگی در ارائه این خدمات استفاده شود و مشکلی در این زمینه رخ دهد و کاربر، مورد مربوطه را به توان ۷ گزارش کند، تولیدکننده محتوا موظف است به دلیل نقض بند ۱۲ از بخش «ر» مبلغی معادل ۱۰ فروش از دوره خریداری‌شده توسط کاربر را به عنوان جریمه به توان ۷ بپردازد و این مبلغ در لحظه مشاهده فعالیت تولیدکننده محتوا در بستر توان ۷ در بدهی ایشان منظور می‌گردد. همچنین در صورت بروز مشکل میان تولیدکننده محتوا و کاربر (خریدار)، توان ۷ ضمن مرجوع نمودن سفارش خریدار (بدون در نظر گرفتن شرایط مرجوعی دوره و به دلیل عدم توجه تولیدکننده محتوا به ارائه خدمات شخصی‌سازی در بستر توان ۷)، هیچ حقی از منظر قوانین توان ۷ برای حمایت از تولیدکننده محتوا در برابر رفتار احتمالی خریدار نسبت به تولیدکننده محتوا (اعم از توهین و …) قائل نخواهد بود.

 ش- شرایط استرداد دوره آموزشی

۱- در صورت عدم رعایت قوانین بخش «ر»، کارشناسان توان ۷ می‌توانند بدون اطلاع به تولیدکننده محتوا دوره آموزشی را از وضعیت فروش خارج کنند.

۲- در صورت عدم به‌روزرسانی و پشتیبانی مناسب دوره آموزشی توسط تولیدکننده محتوا اول در مدت‌زمان تعیین شده بند ۲ بخش «ر»، کلیه سفارشات و پشتیبانی‌های بیشتر آن مطابق بخش «ش» استرداد خواهد شد و در صورت نداشتن موجودی در کاربری تولیدکننده محتوا، توان ۷ این حق را دارد تا کلیه خسارات خود را از تولیدکننده محتوا مطالبه کند.

۳- توان ۷ این اختیار را دارد به سبب جلوگیری از شکسته شدن لینک‌های خود در موتورهای جست‌وجو، پس از توقف فروش شدن دوره، آن را از توان ۷ حذف نکند.

۴- در صورت توقف فروش شدن کلیه دوره‌های آموزشی تولیدکننده محتوا، مطابق بخش «غ» توان ۷ با فروشده قطع همکاری خواهد کرد.

ث- شرایط جایگزین شدن تولیدکننده محتوا

۱- در صورتی که به هر سبب قرارداد فسخ گردد و یا امتیاز انتشار آن دوره آموزشی از تولیدکننده محتوا سلب گردد، توان ۷ می‌تواند به صلاحدید خود به جای استفاده از حق موصوف در بخش «ط» تولیدکننده محتوا جدیدی را جایگزین تولیدکننده محتوا قبلی برای فروش دوره‌های آموزشی تولیدکننده محتوا و پشتیبانی دوره‌های فروخته شده توسط تولیدکننده محتوا نماید، در این صورت تولیدکننده محتوا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب و اسقاط می‌نماید.

۲- در صورت توقف فروش شدن دوره آموزشی انحصاری در توان ۷،‌ سایر تولیدکننده محتواها در صورت داشتن آن دوره، ‌می‌توانند طی تیکت ارتباط با توان ۷ در سایر موارد برای آن دوره درخواست جایگزینی تولیدکننده محتوا دهند.

تبصره ۱: توان ۷ مختار است با توجه به دلایل خود برای توقف فروش کردن دوره آموزشی و یا سابقه فعالیت تولیدکننده محتوا دوم، با درخواست ایشان موافقت یا عدم موافقت داشته باشد.

۳- تولیدکننده محتوا جایگزین می‌بایست پس از به دست گرفتن دوره آموزشی توقف فروش شده قبلی، از کلیه خریداران تولیدکننده محتوا اول پشتیبانی کند و به صورت رایگان دوره خود را در اختیار کلیه خریداران پیشین نیز قرار دهد.

۴- در صورتی که دوره آموزشی انحصاری باشد به جهت رعایت حقوق طراح دوره، حق مالکیت دوره مربوطه صرفاً در اختیار تولیدکننده محتوا اولیه بوده و در صورت بروز مورد فوق، صرفاً دوره به حالت توقف فروش تغییر وضعیت می‌دهد. در این شرایط تولیدکننده محتوا جدیدی جایگزین دوره نخواهد شد و اطلاعات دوره نیز در اختیار هیچ فردی قرار نخواهد گرفت.

خ- بازاریابی و فروش

۱- در حالت کلی بازاریابی دوره‌ها در سایت و سایر رسانه‌های متعلق به توان ۷، توسط توان ۷ و به تصمیم توان ۷ انجام خواهد شد.

۲- برای شرکت دادن دوره‌های آموزشی تولیدکننده محتوا در جشنواره‌ها و طرح‌های تشویقی و تخفیفی‌ توان ۷، لازم است تولیدکننده محتوا به توان ۷ تفاهم‌نامه تخفیف ارائه کند. فایل تفاهم‌نامه و روش ارسال آن برای توان ۷ در آدرس ————————- درج شده است.

۳- در انتخاب و معرفی دوره‌های آموزشی در کانال‌های مختلف بازاریابی پارامتر‌هایی همچون، کیفیت تولید محتوا، استفاده از ابزار بروز انیمیشن، ارائه اصولی و کامل بودن توضیحات، به‌روزرسانی مباحث آموزش، پشتیبانی و مشاوره سریع و کاربردی تولیدکننده محتوا، کیفیت تصاویر بنر، میزان تخفیف تفاهم‌نامه تولیدکننده محتوا و میزان نیاز کاربر تأثیر به سزایی خواهد داشت.

۴- توان ۷ مختار است بسته به نیاز کاربران و در راستای سیاست‌های بازاریابی خود هر زمان مجموعه‌ای از دوره‌های آموزشی موجود در توان ۷، چه از یک تولیدکننده محتوا و چه از چند تولیدکننده محتوا را به صورت یک مجموعه ارائه کند. ساخت مجموعه‌ای از چند دوره موجود در توان ۷ تنها به تشخیص کارشناسان بازاریابی توان ۷ انجام خواهد شد.

۵- بازاریابی دوره‌های توان ۷ در سایر رسانه‌ها و بسترهای مجاز، توسط تولیدکنندگان محتوا و سایر کاربران بلامانع است.

ذ- حقوق و اختیارات توان ۷

۱- توان ۷ می‌تواند کلیه مکالمات و مکاتبات با تولیدکننده محتوا و همچنین کلیه مکاتبات اعم از کتبی، الکترونیکی، شفاهی و … را به منظور بهبود کیفیت ارائه خدمات ضبط، ذخیره و نگهداری نماید. توان ۷ می‌تواند به تشخیص خود، هر کجا که لازم است از مکالمات و مکاتبات مزبور استفاده نماید.

۲- توان ۷ می‌تواند در هر زمان به تشخیص خود نسبت به تغییر، به‌روزرسانی، بهبود یا اصلاح حساب کاربری تولیدکننده محتوا، برنامه و سایت ‌توان ۷ اقدام نماید.

۳- به موجب این قرارداد، توان ۷ هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با خسارات وارد شده به توسعه‌دهنده، از جمله از دست رفتن داده یا محتوا، سود، یا شهرت تجاری و یا سایر موارد مربوط به وی ندارد.

۴- به موجب این قرارداد، سایت، محتوا، خدمات یا سایر اطلاعاتی که توسط توان ۷ و اشخاص وابسته به آن، مسئولان، مدیران، کارکنان، نمایندگان، شرکا و دارندگان امتیاز (که مجموعاً تحت عنوان توان ۷ از آن‌ها نام برده می‌شود) به تولیدکننده محتوا ارائه می‌گردد، بر اساس داشته‌های فعلی است. توان ۷ تلاش خواهد نمود تا این اطلاعات دقیق، قابل اتکا، به موقع، بدون اشکال یا قطعی باشند. با این حال به دلیل بروز مشکلات احتمالی، توان ۷ نمی‌تواند این موارد را تضمین نماید.

۵- به موجب این قرارداد، توان ۷ نمی‌تواند عدم سوء استفاده از محتوای تولیدکننده محتوا را تضمین نماید و هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نواقص امنیت فناوری نخواهد داشت.

۶- به موجب این قرارداد، در صورت مشاهده هرگونه تلاش جهت رخنه و نفوذ به بخش‎های مختلف و یا ایجاد تغییر در هر محتوای ارائه شده توسط توان ۷، حق پیگیری از طریق مراجع قانونی و قضایی برای توان ۷ محفوظ است.

۷- توان ۷ می‌تواند در مواقع لزوم نسبت به حمایت از حقوق مادی و معنوی در ارتباط با برنامه و محتوای ارائه‌شده از سوی تولیدکننده محتوا از طرق مختلف قانونی اقدام نماید، با وجود این مسئولیتی در قبال هرگونه سوء استفاده اشخاص ثالث و یا نقض احتمالی حقوق تولیدکننده محتوا توسط اشخاص ثالث نخواهد داشت.

۸- توان ۷ مجاز است شرایط و بندهای قرارداد را از طریق تنظیم اسناد الحاقی، متمم، اضافه نمودن اسناد جانبی و یا مکمل حاوی شروط معین و حسب مورد سایر روش‌ها در هر زمان تغییر داده و یا اصلاح نماید. تغییرات به‌محض به‌روزرسانی و یا در زمانی که توان ۷ معین می‌کند، لازم‌الاجرا خواهند بود. تولیدکننده محتوا مسئولیت بررسی به‌روزرسانی احتمالی قرارداد را بر عهده دارد. این تغییر از طریق حساب کاربری یا ایمیل به اطلاع تولیدکننده محتوا می‌رسد. چنانچه تولیدکننده محتوا در مهلت مقرر اعلام به عدم پذیرش این شرایط داشته باشد، توان ۷ و تولیدکننده محتوا وارد شرایط خاتمه همکاری مطابق بخش «غ» خواهند شد.

۹- در صورتی که در خصوص هر یک از شروط عدم مسئولیت یا تحدید مسئولیت یا نقض هر یک از مقررات کشور در رابطه با توزیع برنامه و محتوای توسعه‌دهنده، مسئولیتی بر توان ۷ تحمیل گردد، تولیدکننده محتوا موظف است که کلیه خسارات مادی و معنوی وارده بر توان ۷ را جبران نماید.

۱۰- توان ۷ در صورت لزوم، اطلاعات مربوط به توسعه‌دهندگان را با دستور رسمی نهادهای قضایی و انتظامی، در اختیار ایشان قرار خواهد داد.

۱۱- تولیدکننده محتوا با پذیرش این توافق‌نامه به توان ۷ این اجازه را می‌دهد مطابق سیاست‌های توان ۷، افزایش اعتماد خریداران و در نهایت افزایش فروش دوره‌های آموزشی، دوره‌های تولیدکنندگان محتوا را با تخفیف تا سقف ۳۰% در جشنواره‌ها و طرح‌های تخفیفی خود عرضه نماید.

تبصره ۱: تخفیف‌ها به صورت کد تخفیف و یا سایر روش‌های تخفیفی روی قیمت اصلی دوره اعمال می‌گردد و محاسبه حق الامتیاز توان ۷، بر مبنای قیمت دوره پس از کسر مبلغ تخفیف انجام خواهد شد.

۱۲- توان ۷ می‌تواند بسته به سیاست‌های توسعه و بازاریابی خود با اعلام عمومی به صورت موقت دوره آموزشی جدیدی را پذیرش نکند.

ض- مسئولیت محدود

۱- سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به تولیدکننده محتوا برای هریک از انواع دوره‌ها، حداکثر معادل هزینه یک‌بار خرید دوره مطابق با قیمت مندرج در توان ۷ بوده و توان ۷ هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.

۲- در صورت بروز مشکلات غیرقابل شناسایی یا مشکلات فنی، توان ۷ نهایت تلاش خود را برای رفع مشکل در اسرع وقت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد داد. در این میان چنانچه بخشی از اطلاعات دوره یا تولیدکنندگان محتوا در اختیار افراد سودجو قرار گیرد، با توجه به بروز مشکل خارج از اختیارات توان ۷، تولیدکننده محتوا حق اعتراض ندارد و توان ۷ به نمایندگی از تولیدکنندگان محتوا نهایت تلاش خود را برای بازپس‌گیری حقوق و خسارت احتمالی وارده به تولیدکنندگان محتوا را از جانب افراد سودجو به انجام خواهد رساند. قابل‌ذکر است در شرایط بروز مشکلات، رفع مشکل و مسدودسازی دسترسی افراد سودجو در اولین اولویت کاری قرار دارد.

۳- توان ۷ منتهای تلاش خود را برای قرار گرفتن محتوای صحیح و یکنواخت می‌نماید ولیکن توان ۷، مدیران، کارکنان یا نماینده آن تضمینی در رابطه سامانه توان ۷ یا محتوای آن ازجمله از جهت صحت، کامل بودن، قابل‌اتکا بودن آن‌ها نمی‌دهند؛ آن‌ها بابت خساراتی که به سبب افشای اطلاعات خطاها، اشتباهات و باگ‌های استفاده از سامانه توان ۷ به کاربران وارد می‌شود، مسئولیتی نخواهند داشت. همچنین توان ۷ هیچ‌گونه مسئولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد و تحت هیچ شرایطی مسئولیت تأخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد و کاربر به ریسک خود از این وب‌سایت استفاده می‌نماید.

۴- خدمات توان ۷ به همان شکلی که هستند ارائه می‌شوند و هیچ‌گونه تضمین صریح و ضمنی شامل آن‌ها نمی‌گردد. توان ۷ هیچ‌گونه ضمانتی مانند بی‌عیب بودن و امنیت و … خدمات سامانه توان ۷ نمی‌دهد. همه ضمانت‌های کتبی و شفاهی در مورد خدمات توان ۷ که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار است. توان ۷ تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن اطلاعات سایت شما) نخواهد بود.

ظ- اصلاح قرارداد

توان ۷ می‌تواند قرارداد را به صلاحدید خود و در هر زمان تغییر دهد. قرارداد اصلاح‌شده فوراً پس از قرار گرفتن بر روی وب‌سایت یا در زمانی که شرکت تعیین می‌نماید، لازم‌الاجرا خواهد شد و کاربر (تولیدکننده محتوا) متعهد است تمامی تغییرات، الحاقات و اصلاحاتی را که توسط توان ۷ از طریق پیامک یا ایمیل یا حساب کاربری توان ۷ در خصوص استفاده از خدمات و شرایط آن برای ایشان ارسال می‌‌گردد مطالعه نماید و چنانچه تولیدکننده محتوا در مهلت مقرر اعلام به عدم پذیرش این شرایط داشته باشد، توان ۷ و تولیدکننده محتوا وارد شرایط خاتمه همکاری مطابق بخش «غ» خواهند شد. عدم دریافت تائید توسط توان ۷ از جانب تولیدکننده محتوا، به معنای تائید تلقی خواهد شد و این تائید دارای آثار حقوقی است و کاربر را به مفاد سندی که به طریق مزبور به تائید رسیده است ملتزم می‌‌نماید.

غ- قوانین و ضوابط مرتبط با خاتمه همکاری تولیدکننده محتوا با توان ۷

۱- در صورت عدم رعایت قوانین بخش «ر» پشتیبانی و بروز رسانی و یا توقف فروش شدن کلیه دوره‌های تولیدکننده محتوا مطابق بخش «ت» توقف فروش و همچنین بروز هریک از شرایط مندرج در قرارداد که به خاتمه همکاری بیانجامد، توان ۷ با تولیدکننده محتوا قطع همکاری خواهد کرد.

تبصره ۱: در صورتی که تولیدکننده محتوا تصمیم به قطع همکاری با توان ۷ را داشته باشد می‌بایست درخواست خود را طی تیکت برای کارشناسان توان ۷ ارسال نماید تا پس از تائید توان ۷، کلیه دوره‌های ایشان مطابق شرایط مندرج در بخش «ت» توقف فروش گردد.

۲- پس از خاتمه همکاری، کلیه پرداخت‌ها مطابق بند ۱۴ بخش «پ» انجام خواهد شد.

۳- انجام هرگونه کارها و رفتارهای غیرحرفه‌ای توسط تولیدکنندگان محتوا پس از قطع همکاری با توان ۷ و هرگونه فعالیتی که به نوعی موجب سلب اعتماد کاربران از توان ۷ شود یا ایجاد هرگونه شایعه پراکنی و … جرم تلقی شده و توان ۷ می‌تواند در صورت مشاهده هریک از این موارد (حتی موارد جزئی) از تولیدکننده محتوا و فرد خاطی شکایت کرده و ادعای خسارت نماید.

پ- حق‌العمل توان ۷ و پرداختها

۱- تولیدکننده محتوا می‌پذیرد، توان ۷ به نمایندگی از تولیدکننده محتوا حق وصول کلیه مبالغ حاصل از فروش دوره‌های تولیدکننده محتوا در سامانه توان ۷ را دارد و مبالغ موصوف پس از کسر کلیه کسورات قانونی و حق الامتیاز توان ۷ طبق قرارداد حاضر به حساب تولیدکننده محتوا واریز خواهد شد. در این راستا تولیدکننده محتوا به توان ۷ مخیرا وکالت می‌دهد، نیابتا از طرف تولیدکننده محتوا اقدام به صدور فاکتور در خصوص دوره‌هایی که توسط تولیدکننده محتوا در فضای مجازی مذکور به فروش می‌رسد نماید. تولیدکننده محتوا کلیه‌ی مسئولیت‌های ناشی از صدور فاکتور مذکور و فروش دوره را بر روی وب‌سایت شرکت توان ۷ را بر عهده داشته و در صورت لزوم، متعهد به حضور و پاسخگویی در مراجع اداری و قضایی بوده و همچنین ضامن جبران خسارات وارده به اشخاص ثالث و توان ۷ می‌باشد و توان ۷ در خصوص موارد فوق فاقد هرگونه مسئولیتی می‌باشد.

بستر فروش دوره توسط فروشنده توان ۷ توان ۷ و سایت شخصی توان ۷ و سایر مارکتها توان ۷ و دوره‌های خاص در سایر مارکتها
سهم تولیدکننده محتوا بزودی بزودی بزودی بزودی
سهم توان ۷ بزودی بزودی بزودی بزودی

تبصره ۱: منظور از دوره‌های خاص، دوره یا دوره‌هایی است که پیش‌تر آن دوره یا دوره‌ها توسط تولیدکننده محتوا دیگری در توان ۷ به ثبت رسیده باشد و امکان در دست گرفتن آن دوره توسط تولیدکننده محتوا دیگری وجود نداشته باشد.

تبصره ۲: سهم تولیدکننده محتوا و توان ۷ برای تمام دوره‌های تولیدکننده محتوا لحاظ می‌شود و اینطور نیست که یک دوره دارای شرایط فروش فقط در توان ۷ باشد و دوره یا دوره‌های دیگر، فروش در توان ۷ و سایر مارکت‌ها یا مثال‌های مشابه از این نوع را دارا باشند. همچنین در صورت وجود دوره‌ها با بسترهای فروش مختلف، سهم تولیدکننده محتوا مطابق بستر فروشی که دارای کمترین سهم جدول فوق است، لحاظ خواهد شد.

۳- مبلغ سفارشات تمدید مشاوره و یا خرید پشتیبانی اضافه، با توجه به قیمت دوره آموزشی در لحظه ثبت سفارش پشتیبانی اضافه یا تمدید پشتیبانی محاسبه و برابر با ۴۰% از قیمت دوره خواهد بود و محاسبه سهم تولیدکننده محتوا و توان ۷، مطابق بند ۲-۱ و ۲-۲ بخش «پ» انجام می‌گیرد.

۴- در صورتی که تولیدکننده محتوا شرایط عرضه دوره آموزشی مطابق هر یک از بخش‌های جدول فوق را اعلام نکند و پس از گذشت مدتی این امر برای مدیران توان ۷ مشخص شود، توان ۷ حق دارد کلیه پرداخت‌های صورت گرفته به تولیدکننده محتوا را از اولین فروش اصلاح کند و مابه‌التفاوت مبالغ واریزی بابت حق المتیاز را از موجودی باقیمانده تولیدکننده محتوا کسر یا در صورت نداشتن موجودی کافی در حساب کاربری تولیدکننده محتوا، نسبت به دریافت مابه‌التفاوت به صورت نقدی و یا اعتباری اقدام کند و حق هرگونه اعتراض نسبت به این موضوع از تولیدکننده محتوا خاطی سلب می‌شود.

۵- تولیدکننده محتوا امکان خرید دوره آموزشی یا خدمات از توان ۷ با درآمد حاصل از فروش دوره‌های خود را نخواهد داشت.

۶- فقط موجودی حاصل از فروش دوره آموزشی، قابل برداشت است و تولیدکننده محتوا نمی‌تواند با شارژ کیف پول خود، موجودی حساب را افزایش داده و درخواست تسویه ارسال کند. مبالغ شارژ شده به این منظور به هیچ وجه قابل عودت نیست.

۷- توان ۷ به صورت هفته‌ای یک‌بار کل درآمد حاصل از فروش دوره‌های تولیدکنندگان محتوا را در قالب درخواست وجه برای ایشان ثبت می‌کند که تولیدکننده محتوا در صورت داشتن حداقل مبلغ ۱۵۰.۰۰۰ تومان درخواست وجه ثبت شده،‌ می‌تواند کل طلب خود از توان ۷ را در قالب درخواست تسویه برای توان ۷ ارسال کند. کلیه درخواست‌های تسویه ثبت شده تا قبل از روز ——–، هر هفته به شماره شبا اعلامی تولیدکننده محتوا طی حواله پایا واریز خواهد شد.

۸- تسویه آخر ماه در هفته ابتدای ماه بعد انجام می‌شود و تا پایان ماه قبل خواهد بود.

۹- در صورتی که مشکلی در اطلاعات بانکی درج شده توسط تولیدکننده محتوا وجود داشته باشد و توان ۷ قادر به پرداخت درخواست وجه تولیدکننده محتوا نباشد، کلیه مسئولیت‌های تأخیر در پرداخت بر عهده تولیدکننده محتوا خواهد بود و درخواست وجه ایشان تا رفع مشکل اطلاعات بانکی توسط توان ۷ رد خواهد شد. پس از اصلاح اطلاعات بانکی تسویه حساب به اولین مرحله تسویه پس از گذشت این زمان موکول خواهد شد.

۱۰- چنانچه در هر زمان توان ۷ نتواند از روی اطلاعات دریافتی اعم از شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه با تولیدکننده محتوا تماس بگیرد، مجاز است تائید هویت تولیدکننده محتوا را به وضعیت معلق درآورد که در این شرایط تولیدکننده محتوا قادر به ثبت درخواست تسویه نبوده و در صورت نیاز می‌باید کلیه مراحل تائید هویت اعم از امضای قرارداد و ارسال مدارک را مجدداً طی و یا رفع نقص نماید.

۱۱- توان ۷ این اجازه را دارد که در صورت تخلف تولیدکننده محتوا از قرارداد حاضر و شرایط استفاده از خدمات سامانه توان ۷،‌ بخش یا تمامی موجودی حاصل از فروش دوره آموزشی تولیدکننده محتوا را تا زمان تعیین شده برای ایشان مسدود کند و این مهم را طی تیکت به ایشان اعلام نماید. لذا تولیدکننده محتوا پس از مسدودی می‌تواند بر روی الباقی موجودی کیف پول خود درخواست تسویه ثبت نماید.

۱۲- پیش از تائید درخواست‌های تسویه تولیدکنندگان محتوا، در صورتی که تولیدکننده محتوا قوانین بخش «ر» پشتیبانی و بروز رسانی را نقض کرده باشد، درخواست تسویه‌‌های ایشان در وضعیت معلق باقی خواهد ماند.

۱۳- در صورتی که تولیدکننده محتوا قوانین بخش «ر» پشتیبانی و بروز رسانی را نقض کند با تقاضای درخواست وجه وی موافقت نمی‌شود و در صورت تکرار این رویه، توان ۷ اختیار قطع همکاری با تولیدکننده محتوا مطابق بخش «غ» و یا توقف فروش کردن تعداد یا کل دوره‌های ایشان مطابق بخش «ت» را خواهد داشت.

۱۴- توان ۷ این حق را دارد پس از توقف فروش شدن دوره مطابق بخش «ت»، با توجه به تعداد فروش قبلی دوره، بخش یا تمامی موجودی تولیدکننده محتوا را تا پایان مدت‌زمان تعیین شده در بند ۱۵ بخش «پ» به عنوان وجه تضمین مسدود کند.

۱۵- در صورت خاتمه همکاری مطابق بخش «غ»، کل موجودی حساب تولیدکننده محتوا برای مدت ۶ ماه از آخرین فروش ایشان مسدود می‌شود و پس از آن در صورتی که تولیدکننده محتوا کلیه مفاد قرارداد حاضر و شرایط استفاده از خدمات سامانه توان ۷ را رعایت کرده باشد، کلیه مبالغ موجود در حساب کاربری به حساب ایشان واریز می‌گردد. در صورتی که تولیدکننده محتوا در ارائه هریک از خدمات به خریداران کوتاهی کند یا خلاف قوانین عمل نماید، توان ۷ حق دارد موجودی حساب تولیدکننده محتوا را تا زمان رفع مشکلات مسدود ساخته و در صورت عدم همکاری مناسب علاوه بر عدم واریز موجودی، نسبت به دریافت خسارت وارده به توان ۷ و خریداران، از تولیدکننده محتوا غرامت دریافت کند.

تبصره ۵: توان ۷ این حق را دارد در صورت توقف فروش شدن هریک از دوره‌های تولیدکننده محتوا، بسته به ارزش دوره و سابقه فروش آن، بخشی از موجودی یا کل موجودی تولیدکننده محتوا را برای وجه تضمین از ارائه خدمات به خریداران قبلی به مدت ۶ ماه از آخرین فروش آن دوره مسدود نماید.

گ- کسورات قانونی

۱- در خصوص مسائل مالیاتی هر یک از طرفین مسئول تمام فعالیت‌های خود، اظهار و پرداخت مالیات‌های مربوطه هستند. توان ۷ در خصوص ثبت اسناد و ارائه گزارشات به طور کامل از قوانین دارائی و مالیاتی کشور پیروی می‌کند و هیچ مسئولیتی در قبال نحوه ارائه گزارش‌های مالیاتی توسعه‌دهندگان بر عهده ندارد.

۲- با توجه به اینکه تولیدکننده محتوا به تنهایی و بدون هیچ‌گونه تبعیت دستوری و اقتصادی، برنامه و محتوای خود را در توان ۷ ارائه کرده است، قرارداد حاضر و چارچوب همکاری بین توان ۷ و توسعه‌دهنده مشمول مفاد قوانین کار و تأمین اجتماعی نخواهد بود.

 

۳- هرگونه کسورات قانونی مطابق دستورالعمل‌ها و تعرفه‌های رسمی کشور اعم از این‌که در زمان یا بعد از انعقاد قرارداد وضع شود، در محاسبات و صورت‌حساب‌ها لحاظ شده و به مراجع ذی‌ربط پرداخت خواهد شد.

۴- خدمات حق‌العمل کاری توان ۷ به توسعه‌دهنده مشمول مالیات بر ارزش افزوده است و توان ۷ سهم حق العمل کاری خود را با احتساب ۹% مالیات بر ارزش افزوده از تولیدکننده محتوا کسر و مابقی مبلغ به ایشان پرداخت می‌شود.

چ- حل‌وفصل اختلافات

کلیه اختلافات و دعاوی ناشی از این قرارداد و یا در ارتباط با آن از جمله در خصوص انعقاد، اعتبار، فسخ، نقض، تفسیر یا اجرای آن ابتدا از طریق مذاکره طرفین حل و فصل خواهد شد. در صورت عدم انجام مذاکرات و یا عدم حصول نتیجه ظرف یک ماه پس از بروز اختلاف، هر یک از طرفین ‌می‌توانند اختلاف را به مرکز داوری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان اصفهان ارجاع نمایند که مطابق آئین داوری آن مرکز بصورت قطعی و لازم الاجراء حل و فصل گردد. داور علاوه بر مقررات حاکم، عرف تجاری ذی‌ربط را نیز مراعات خواهد نمود. شرط داوری حاضر، موافقت‌نامه ای مستقل از قرارداد اصلی تلقی می‌شود و در هر حال لازم الاجراء است.

ژ- سایر شرایط

۱- هرگونه اقدامی از سوی تولیدکننده محتوا که منجر به ورود خسارت به شهرت تجاری، نام و اعتبار توان ۷ شود تخلف از شرایط قراردادی و قانونی تلقی و توان ۷ حق توقف فروش کردن کلیه دوره‌های تولیدکننده محتوا مطابق بخش «ت» و قطع همکاری مطابق بخش «غ» را داشته و اقدام قانونی علیه نامبرده را جهت مطالبۀ خسارت و احقاق حقوق قانونی خود خواهد داشت.

تبصره ۱‌: انتشار مطالب غیر واقع از سامانه توان ۷ و یا هر یک از دوره‌های آموزشی آن نیز مشمول این بند می‌گردد.

تبصره ۲: تولیدکننده محتوا می‌پذیرد در صورت نقض بند ۱ از تعهد حاضر موظف است مبلغ ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به سبب نقض تعهد قراردادی به توان ۷ بپردازد. این بند نافی حق توان ۷ برای اقدام به پیگیری‌های کیفری یا حقوقی جهت احقاق حق نیز نمی‌باشد.

۲- تولیدکننده محتوا متعهد است طبق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران از سامانه توان ۷ استفاده نماید. درصورتی‌که به سبب عدم رعایت قوانین و قرارداد حاضر توسط کاربر، توان ۷ ملزم به پرداخت مبالغی به مراجع قضایی، اداری، دولتی، سایر مراجع یا به اشخاص ثالث گردد (ازجمله به نحو غیر انحصاری هزینه‌های دادرسی و هزینه اخذ وکیل)، تولیدکننده محتوا موظف است کلیه مبالغ پرداخت‌شده را به توان ۷ پرداخت نماید.

۳- مطالبات تولیدکننده محتوا خواه ناشی از این قرارداد، خواه ناشی از هر منشا دیگر، نزد توان ۷ از جمله تضامین می‌باشد و توان ۷ می‌تواند هر یک از مطالبات خویش، هزینه‌ها و خسارات را راسا از محل مطالبات وی یا هر یک از تضامین نزد خود وصول نماید.

۴- هریک از طرفین باید اطلاعات مندرج در حساب کاربری، به ویژه اطلاعات مشتریان را محرمانه تلقی و کلیه اقدامات مقتضی برای تضمین حفظ محرمانگی آن به وسیله کارکنان خود را نیز اتخاذ نمایند. این تعهد تا پنج سال از تاریخ خاتمه قرارداد معتبر است. بدیهی است ارائه اطلاعات به موجب حکم قانونی یا دستور مقامات، از شمول این ماده مستثنی است. توان ۷ حق دارد به صلاحدید خود خسارات ناشی از نقض این تعهد را محاسبه نموده و از مطالبات تولیدکننده محتوا کسر نماید.

۵- تولیدکننده محتوا متعهد است به درخواست توان ۷، درصورتی‌که توان ۷ به سبب نقض این قرارداد توسط تولیدکننده محتوا، دعوایی را علیه وی یا شخص ثالث طرح نماید، هزینه‌هایی را که به این سبب متحمل می‌شود، ازجمله به نحو غیر انحصاری هزینه‌های دادرسی و حق‌الزحمه وکیل را پرداخت نماید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *