ثبت اطلاعات کارگاه آنلاین-آفلاین

مدرسین و سخنرانان محترم لطفاً در نظر داشته باشید جهت ثبت دوره حداکثر یک هفته مانده به برگزاری دوره می بایست فرم زیر را تکمیل نمائید تا اطلاعات دوره در سایت توان 7 منتشر شود. همچنین با توجه به ضوابط جدید خانه جوان مدرسینی که این فرم را تکمیل نمایند امکان انتشار دوره در انحصار خانه جوان را نیز پذیرفته اند و خانه جوان در آینده به نسبت صلاحدید خود می تواند این دوره را به صورت یک دوره آفلاین در سایت خود منتشر نماید.

برای ارسال محتوا لازم است نکات زیر حتماً در نظر گرفته شود.

1-   عکس دوره به‌صورت عکس شاخص در ابعاد 749*850 باید باشد بدون متن و صرفاً بیانگر دوره با مفهوم تصویر باشد

2-   در صورتی که دوره یا کارگاه یک بنر تبلیغاتی دارند بنر نیز ارسال شود

3- عنوان کارگاه ترجیحاً در اینترنت سرچ شود و سعی شود متناسب دوره‌های مشابه از کلمات کلیدی مشابه و کامل استفاده شود استفاده از تک کلمات برای عنوان دوره مجاز نمی‌باشد و لازم به استفاده کلمات کمکی می‌باشد.

4- نام استاد را با درجه علمی در فرم پر نمایید در صورتی که مدارک علمی با عناوین مهندس یا دکتر را می‌توان برای نام استاد استفاده نمود در فرم با همین فرمت ثبت نمایید.

5- برای دسته‌بندی لازم است دوره خود را در اینترنت سرچ نموده تا در صورت دیدن دسته‌بندی مشابه در بخش سایر از عنوان استاندارد استفاده نمایید.

6- سرفصل‌های پیشنهادی دوره در قالب تک کلمه مجاز نیستند و بدیهی است برای دوره‌های آفلاین برای هر سرفصل لازم است یک فیلم مجزا به همراه توضیح آن سرفصل بیان شود لذا در این موضوع دقت فرمایید اگر دوره ارسالی شما شامل چندین سرفصل است حتماً باید هر سرفصل مختصری در پایین آن توضیح داده شود.

7-دقت شود در معرفی دوره می‌توان بخشی از نظرات سایر شرکت‌کنندگان در این دوره به همراه اسم و عکس استفاده کرد در صورتی که چنین بازخوردی از دوره خود دارید حتماً این موضوع را به ما تیکت نمایید.

8-برای مشاهده نمونه خوب معرفی درس به سایت فرانش و برای ثبت کارگاه به سایت ایوند مراجعه فرمایید و شیوه معرفی دروس رو مشاهده نمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *