هدف از برگزاری رویداد نوجوان کارا

این رویداد با هم‌فکری رئیس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی، مسئول خانه جوان، مسئول خانه نوجوان و مدیرعامل مرکز نوآفرینان امین آغاز به کار کرد. هدف تمام این افراد این بوده است که کارآفرینی را در نوجوانان پرورش دهند تا نوجوان امروزی بتواند بااستفاده از علایق و مهارت‌هایی که دارد درآمدزایی کند. وقتی این ایده پخته شد، آن را در سراسر شهر اطلاع‌رسانی کردند تا افراد علاقه‌مند ثبت‌نام کنند. 240 نوجوان ثبت‌نام اولیه داشتند و بعد از برگزاری جلسات مختلف و ارزیابی‌ها 110 نوجوان باقی ماندند. برای این 110 نـوجــوان کـلاس‌هـای مختلفی نظیر صداپیشگی، تئاتر، عکاسی، نویسندگی، نقاشی و… گذاشته شد تا ایده‌هایی که در ذهن دارند آرام‌آرام راه خود را پیدا کنند و بفهمند از چه طریقی باید خودشان را نشان دهند.

جوایز و حمایت ها

رتبه سوم این رویداد را «اتاق قرمز» گرفت. به اعضای گروه 500 هزار تومان جایزه نقدی همراه با لوح و تندیس داده شد.
رتبه دوم از آن «اصفهان لاین» شد؛ 700 هزار تومان جایزه نقدی همراه با لوح و تندیس.
و رتبه اول به «سرای کتاب‌خوانی» داده شد. به اعضای این تیم هم یک میلیون جایزه نقدی همراه با لوح و تندیس اهدا شد.
البته به شش تیم دیگر هم هدیه و لوح و تندیس داده شد. داوران و اعضای دیگر این رویداد در آخر به نوجوانان این نوید را دادند که این اختتامیه تازه شروع کار است؛ شروع پرورش مهارت نوجوانان و حمایت از ایده‌های آن‌ها.

روند برگزاری رویداد

0 نفر
استعدادیابی نوجوان
0 ساعت
کارگاه های توسعه فردی
0 ساعت
کارگاه های تخصصی

مرحله اول

جذب استعداد ها

مرحله دوم

داوری اولیه طرح های ارسال

از 2 الی 7 شهریور

ارسال طرح ها

مرحله سوم

ارزیابی اولیه استعدادها، طرح ها و ایده ها

8 الی 12 شهریور

ارسال گزارش

پیش به سوی کارآفرین شدن

مرحله چهارم

ثبت نام نهایی

12 الی 15 شهریورماه

ثبت نام نهایی

مرحله پنجم

ارزیابی طرح از نظر کارآفرینی، ارزیابی استعداد یا توسعه فردی

مرحله ششم

اعلام اسامی برندگان و تجلیل از آنها

رویداد نوجوان کارا را بهتر بشناسیم

پیش رویداد نوجوان کارا

اختتامیه رویداد

رویداد به روایت تصویر

معرفی گروه های رویداد نوجوان کارا

گروه پرومینو

ما یک استارتاپ در حوزه برنامه‌نویسی هستیم؛ یک شبکه جامع که برنامه‌نویسی را آموزش می‌دهیم و همچنین افراد مستعدی را که دانش بیزینسی ندارند را برای ورود به بازار کار آماده می‌کنیم. به معنای دیگر برنامه نویسان بامهارت در شبکه ما رشد می‌کنند و تجربه به دست می‌آورند، سپس ما آن‌ها را به استارتاپ ها یا شرکت‌هایی که به نیروی انسانی نیاز دارند، معرفی می‌کنیم و هم برای نیروی انسانی شغل پیدا می‌کنیم و هم برای استارتاپ و شرکت‌ها نیروی انسانی متخصص در حوزه موردنظر پیدا می‌کنیم. نیروی انسانی توسط ما کوچ می‌شود و مهارت او در کسب‌وکار و برنامه‌نویسی ارتقا پیدا می‌کند. سپس به استارتاپ ها و شرکت‌هایی که نیاز به نیروی انسانی دارند و به دلیل مالی یا کمبود زمان در تأمین نیروی انسانی مشکل‌دارند، معرفی می‌شوند.

کارآفرینی
نیروی انسانی توسط ما کوچ می شود و مهارت او در کسب و کار و برنامه نویسی ارتقا پیدا می کند.

اعضای گروه: هدیه عباسی، صالح یعقوب ، محسن مشرفی 

گروه نوجوان کارآفرین

قشر نوجوان نیازمند توجه و آموزش درزمینه‌ی کار و کارآفرینی است تا در دوران جوانی بتواند به‌آسانی وارد بازار کار شود و در کنار مهارتی که دارد، تجربه کاری و سابقه که همه شرکت‌ها در زمان استخدام طلب می‌کنند را در بازه‌ی نوجوانی تا جوانی برای خود کســب کند. رویداد نوجوان کارا خانه جوان شهرداری اصفهان این شرایط را فراهم می‌کند تا نوجوان‌ها در حیطه اســتعداد خود آموزش ببینند، دانش و مهارت کارآفرینی کسب کنند؛ اما یک نیاز اصلی وجود دارد و آن دائمی شدن این جریان فعالیت است و تشکیل یک بانک مطالعاتی از نوجوان‌هایی که در این کارگاه‌ها شرکت می‌کنند. از این طریق نوجوانان آمادگی خود را برای دوره‌های کارآموزی اعلام می‌کنند و از طریق استارتاپ نوجوان کارا به مجموعه‌ها برای گذراندن دوره کارآموزی معرفی می‌شوند.

از طریق استارتاپ نوجوان کارا نوجوانان برای گذراندن دوره کارآموزی معرفی می‌شوند.

اعضای گروه: امین خالقی، محمد پرهام ایزددوست، پرهام نظیفی، عارفه عزیزی، روژان مهدیان ، زینب رجبیان،حدیثه زارعی، مبینا محمدیان، ستایش پرهام فر، زهرا محمودی

گروه رسانه نوبین نیوز

از انتشار اولین روزنامه ایران حدود 190 سال می‌گذرد و متأسفانه تا به امروز روزنامه‌ای نبوده که مختص نوجوانان باشد و یا نوجوانان در آن فعالیت داشته باشند. حتی روزنامه‌ای درزمینهٔ کارآفرینی نبوده است. رسانه نوبین نوز در تالش است تا با فراهم کردن بستری مناسب، قشر نوجوان جامعه را هدف قرار دهد. ما نوجوانانی هستیم که در عرصه‌ی اطلاع‌رسانی در حوزه‌ی کارآفرینی نوجوان و دیده شدن نوجوانان توانمند در تلاش و کوشش هستیم و برای این کار اقدام به ساخت رسانه‌ی آنلاین نوجوانانه ای کرده‌ایم که در آن بتوانیم نوجوان‌ها را هدف قرار داده و با کمک خود آنان، برایشان محتوا تولید و به اشتراک بگذاریم.

گروه ما نوجوان ها را هدف قرار داده و با کمک خود آنان، برایشان محتوا تولید و به اشتراک می‌گذاریم

اعضای گروه : علی شیخ بهایی، زهرا سعیدی، مریم رضایی،  مبینا مسائلی، زهرا آقاخانی

گـروه ققنوس

این گروه تصمیم دارد تا با طراحی یک بازی برای نوجوانان، امکان اســتفاده از مراکز تفریحی شــهر را بالابرده و یک بازی تعاملی را در اپلیکیشــن خود ایجاد کند تا نوجوان در یک مســیر بازی قرار گیرد و مرحله‌به‌مرحله از مراکز تفریحی بازدید و معماهای مربوطه را حل و جوایز متعددی را دریافت کند. ققنوس تصمیم به ارائه یک نقشه راه برای حضور بیشتر نوجوانان در مراکز تفریحی فرهنگی شهرداری دارد.

ققنوس تصمیم به ارائه یک نقشه راه برای حضور بیشتر نوجوانان در مراکز تفریحی فرهنگی شهرداری دارد

اعضای گروه: فاطمه سادات فدکی،زهرا اسدی، پریا گل محمدی، مهسا شیرانی

گـــروه اتاق قـرمز

ما یک اســتارتاپ هســتیم در حوزه آموزش که مخصوص دانش آموزان پایه هفتم اســت. در این اتاق معما های ریاضی را آماده کرده ایم و اگر دانش آموزان بتوانند به سوالات جواب درست بدهند، به اتاق بعدی راه پیدا می کنند و در برایشان باز می شــود و بعد از باز شدن همه درها به فصل بعدی ریاضی می روند. با همین روند، تمامی فصل های ریاضی رو آموزش می ببینند. این روش یکی از روش های نوین گروه ما هســت. در آخر، دانش اموزانی که امتیاز بیشتری جمع کردند، جایزه خواهند گرفت و درآمد ما از ورودی‌های این اتاق و غرفه مخصوص کتاب‌های آموزشی تأمین می‌شود.

اگر دانش آموزان بتوانند به سؤالات جواب درست بدهند، به اتاق بعدی راه پیدا می‌کنند و در برایشان باز می‌شود.

اعضای گروه: نیوشا خسروی، آناهیتا بهشتی، احسان عظیمی، علی نمازی پور، فاطمه مسینه،امیرمحمد جعفریان،فاطمه کیانی، فاطمه هارونی

گروه هاتف

مرکز رشد هاتف قصد دارد برای نوجوانان، فضا و تجهیزاتی باکیفیت و مطابق نیاز آنان فراهم کرده تا با آموزش‌های کاربردی و منتورینگ اختصاصی، مهارت لازم رو به دست آورده و رزومه‌ای برای ورود به بازار کار کسب کنند؛ اما آن‌چنان‌که جذب مشتری به لحاظ شرایط سنی‌شان سخت و گاهی غیرممکن می‌شود،هاتف این امر را به عهده گرفته و علاوه بر ارائه مدرک معتبر متخصصین را وارد بازار کار می‌کند.

 

 

هاتف، تدوینگران و فیلم برداران نوجوانی که در سطح مقدماتی هستند را تحت پوشش گرفته است.

اعضای گروه: فائزه گوهری، شکیبا جوانمردی، مرضیه نظیفی، مبینا موسوی،آتنا مکارمی

گــــروه اصفهان لاین

اپ گردشگری اصفهان لاین باهدف اینکه بتواند بهتر اصفهان و نمای آن را به اشتراک بگذارد، ایجادشده است. تمام مطالعاتی که در تورهای گردشگری اصفهان شنیده می‌شود، درباره‌ی جاذبه‌های گردشگری اصفهان است؛ اما دراپ اصفهان لاین شما میتونید از افسانه‌ها و روایت های ناگفته و تمام آثار اصفهان، مطالعات به دست بیاورید. علاوه بر آن، در این محیط لیدر های جوان و نوجوان بیکار می‌توانند به‌راحتی کسب درآمد و اشتغال‌زایی خوبی داشته باشند. پس با ما همراه باشید که بتونیم جلوه‌ی جدیدی از دنیای گردشگری رو به‌خوبی نمایان کنیم.

 

در این محیط لیدر های جوان و نوجوان بیکار میتوانند به راحتی کسب درآمد و اشتغال زایی خوبی داشته باشند.

اعضای گروه: کیمیا اکبری، ابوالفضل ترکیان، محمد سجاد
کدخدایی، ملیکا اسماعیلی، نگار کاظم پور، فاطمه رمضانی، فرزانه ترابی

اپ مجری

گـــروه اپ مجری

دنیای دیجیتال به افراد و کسب و کارها کمک کرده که به راحتی بتونن فرد مورد نیاز برای اســتخدام رو پیدا کنن. اما جالبه بدونین بخشی از جامعه در دست مشتریان کاریابی های آنالین قرار نمی گیرند. مجری ها و گویندگان، گروهی هستند که بستری برای معرفی خودشون و درخواست گرفتن پروژه برای اجرا را ندارند و اپ مجری اومده تا واسطه ای باشه بین مجریان(بیشتر جوانان و نوجوانان تازه کار) و برگزارکنندگان. در این برنامه شما به عنوان برگزارکننده میتونین نمونه کار و رزومه مجریان رومشاهده کنین و با توجه به رزومه و مقایسه قیمت، از فرد مورد نظرتون دعوت به همکاری کنید. همچنین این اپ کمک میکنه به برند شدن ودرآمدزایی مجریان وصرف وقت کمتر برای پیداکردن مجری توسط برگزارکنندگان.

این اپ کمک میکنه به برنده شدن ودرآمدزایی مجریان وصرف وقت کمتر برای پیداکردن مجری توسط برگزارکنندگان

اعضای گروه: حانیه دهخدایی، زهرا یزدانی، حوریه دری،
بهاره ناظم، امیرمهدی حاجیانی

گروه سرای کتابخوانی

اپلیکیشن کتانو در پاسخ به نیازهای صحیح و درست مطالعاتی نوجوانان طراحی‌شده و قرار است که احساس نیاز به مطالعه، ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه را در بین نوجوانان نهادینه کند و خلاهای موجود درجهت دسترسی به کتاب‌های خوب را در قالب‌های گوناگون فراهم نماید. باید بدانیم اگر می‌خواهیم نوجوانان افتخارآفرینی در آینده داشته باشیم لازم است به فکر رشــد و گسترش شاخص‌هایی همچون علم و آگاهی و توسعه دانش آنان باشــیم و در این زمینه تنها کتاب و کتاب‌خوانی است که می‌تواند زمینه‌ساز رشد و توسعه فکری و ذهنی نوجوانان باشد.

تنها کتاب و کتابخوانی است که می تواند زمینه ساز رشد و توسعه فکری و ذهنی نوجوانان باشد.

اعضای گروه : فاطمه فاتحی، الهه واعظی، آریانا صالحی، شنتیا معینی، علی شیرانی، مبینا جلوانی، ساره خدادادی

برگزارکنندگان

دکتر فاطمه اکبرزاده

مدیر خانه جوان شهرداری اصفهان

سید صالح خشوعی

رئیس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان

حامیان رویداد

خانه نوجوان

نوآفرینان امین

تسهیلگران رویداد

مهندس حمید صلواتی

مدیر دیجیتال مارکتینگ وب آوند

علیرضا دوازده امامی

کارشناس محتوا سایت توان هفت

مجری اختتامیه

نوید مستعان

منتور ها

مهندس حمید صلواتی

منتور کسب و کار

دکتر امین ابوعطا

منتور کسب و کار

سید پویا اذان گو فرد

منتور کسب و کار

مینا جلوانی

منتور کسب و کار

مهسا کمالی پور

منتور کسب و کار

محمد رضا کشانی

منتور کسب و کار

زینب غلامی

گرافیست

زهرا شهبازی

گرافیست

داورها

حجت الاسلام محمد قطبی

ابراهیم زرگران

امیر فربد فرید

محمد حسین اژه ای

سخنران ها

دکتر فرزانه کلاهدوزان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان

مجتبی شاهمرادی

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان

مدرسین

میلاد شمعی

مدرس نویسندگی

علیرضا سعیدی

مدرس تئاتر، هنرهای نمایشی و بازیگری

سروش سامع

مدرس صداپیشگی و اجرا

مرضیه حاجی آقا معمار

مدرس طراحی نقاشی

تیم اجرایی

نجمه موهبت

محمد رضا فغانی پور

علی حاجی آقا معمار

مرتضی عمرانی

سوالات متداول

لازم هست در رویداد نوجوان کارا ثبت نام کنید. سپس میتونید در کلاس ها حضور داشته باشید

بله اما غیبت شما در صورت مجاز نشدن منجر به مشاهده دوره خواهد شد و امکان حضور در رویداد میسر نیست

بله قطعاً در پایان دوره خانه جوان شهرداری اصفهان یک گواهی ارزشمند برای شما صادر می کند.

ابتدا سوال خود را از مربیان خود بپرسید اگر به پاسخ قانع شونده ای نرسیدید کمی به بالای صفحه رفته و ارتباط با استاد را انتخاب کنید و پرسش های خود را از مدرسین دوره بپرسید

بله حضور در کلاس ها ضروری می باشد از آنجا که محتوای کلاس ها در هیچ کلاس و مدرسه ای تدریس نشده و محتوا جدید و بروز هستند لذا داشتن اطلاعات مشابه دوره نمیتواند دلیلی بر عدم حضور شما در دوره باشد و عدم حضور در دوره منجر به از دست دادن رویداد خواهد شد.

در صورتی که مطمئن هستید محتوای دوره برای شما تکراری می باشد موارد را با تسهیلگر خود طرح کنید و در صورت تایید تسهیلگر امکان عدم حضور در یک دوره استثناً برای شما مجاز خواهد شد

بله خانه جوان شهرداری اصفهان در نظر دارد این دوره ها را به صورت کاملتر در آینده نزدیک در اختیار شما قرار دهد همچنان برخی مفاهیم در سایت توان 7 تولید محتوا شده و شما می توانید از مفاهیم پیشرفته دوره نیز بهره مند شوید.

دیدگاه کاربران
  • حمید صلواتی 16 آبان 1400

    رویداد نوجوان کارا یک تجربه فوق العاده با نوجوانان با استعداد و ویژه بود و به جد میتونم بگم آینده کشور ما بسیار روشن تر و عالی تر خواهد بود با وجود چنین استعدادهای نابغه .
    ممنون بچه ها که این مدت با رویداد نوجوان کارا همراه بودید
    این همراهی ادامه دارد …

    • ehsanazimi113 26 آبان 1400

      با شما خیلی کیف کردیم منتور عزیز?❤

  • ابوالفضل ترکیان 18 آبان 1400

    به نام خدا سلام ابوالفضل ترکیان هستم یک اصفهانی که در رویدادکارآفرینی نوجوان کارآ شرکت کردم و خیلی به من در این رویداد خوش گذشت و با حرفها و مزه های جالبی آشنا شدم و با بچه ها و منتور های جدید و ویژه آشنا شدم که خیلی برای من لذت‌بخش بود و خیلی لذت بردم خیلی ممنونم همچنین از آقای حمید صلواتی از آقای امین ابوعطا و خانم دکتر اکبرزاده و از آقای دوازده امامی که بهترین زحمات در حد توانشان را برای ما کشیدن اما راه پیشرفت در زندگی را آموزش ببینیم و بتوانیم در آینده کارآفرینی خوب بشویم. همچنین از خانم دکتر کمالی پور خانم دکتر جلوانی آقای اذان گو که روش های کسب و کار را به ما آموزش داده اند و بسیار بسیار کمک‌های لازم را به ما کردن خیلی ممنونم از تیم توان ۷ خدانگهدار انشاالله که بتوانیم در آینده زحمات تمام شما عزیزان را جبران بکنیم خیلی سپاسگزارم خدا یار و نگهدار.

  • ehsanazimi113 21 آبان 1400

    احسان عظیمی هستند یک از شرکت کنندگان رویداد
    ??

    • فاطمه رمضانی 26 آبان 1400

      سلام وقت بخیر ?
      وقتی ثبت نام کردم فکرش را نمی‌کردم که آنقدر مفید و خوب و لذت بخش باشد
      منتور های خیلی خوبی داشتیم که واقعا آموزش های خیلی عالی و دلسوزانه به ما دادند و به دیدگاه و آینده ما سامان بخشیدند و این مدت برای من تکرار نشدی است و من از همه‌ی دست اندرکاران که زحمت کشیدند و این رویداد ممتاز دلپذیر را پدید آوردند بینهایت متشکرم ??????

  • شنتیا معینی 25 آبان 1400

    سلام شنتیا هستم عضو گروه سرای کتابخوانی.
    واقعا نمیدونم چطوری تشکر کنم از همه ی شماهایی که‌دغدغه ما نوجوونها رو دارین.چه قدر حالمون با شما ‌در کنار شما خوبه.چه قدر با آموزشهای خوبتون که فقط تئوری نبود و اتفاقا عملی بود بهمون عزت نفس دادین.الان چیزهایی میدونیم که میتونیم خیلی جاهای زندگی ازشون استفاده کنیم.ما تازه اول راه تصمیم‌کیری هستیم چه قدر خوشبخت بودیم که همین حالا که اول راهیم با خانه جوان و این رویداد بینظیر آشنا شدیم.امیدوارم‌این رویداد کشوری بشه و‌نوجوونهای بیشتری توی این کشور بتونن از چنین فضایی استفاده کنن.سپاسگزار از همه ی لطفی که دارین?

  • FatemehMasineh 25 آبان 1400

    سلام فاطمه مسینه هستم یکی از اعضای گروه اتاق قرمز
    واقعا واقعا واقعا لذت بردم از این برنامه
    همه چیز تمام بود و حرفی داخلش نیست
    خیلی تشکر میکنم از تمامی کسانی که مسئول برگذاری این مراسم بودن
    خصوصا خانم دکتر اکبر زاده ، آقای مهندس صلواتی، آقای دکتر ابو عطا ، آقای امامی و البته آقای اذان گو فرد ????

  • FatemehMasineh 25 آبان 1400

    والبته از آقای سامع عزیز که خیلی به بنده کمک کردن

  • مبینا موسوی 25 آبان 1400

    سلام
    رویداد نوجوان کارا یکی از بهترین اتفاق هایی بود که میتونه یه نوجوان تجربش کنه
    میتونه توی اون قرار بگیره و مسیر آیندش رو مشخص کنه
    این رویداد باید خیلی جا بیافته و هر نوجوانی حداقل یک بار اون رو تجربه کنه باید یکی از درسای تخصصی مدارس دروسی باشه که توی خانه جوان اموزش داده میشد.
    دروسی که در آینده مورد نیازه و حتمماا استفاده میشه
    امید آنکه این رویداد در سراسر کشور اجرا بشه تا نوجوان ها با این موضع آشنا بشوند.

  • حانیه دهخدایی 25 آبان 1400

    سلام
    شرکت دراین دوره خیلی خوب بودو باعث پیشرفت ورشدماشد
    خیلی ممنون ازمنتورهاواساتیدعزیز

  • ehsanazimi113 26 آبان 1400

    احسان عظیمی هستم که در مکان باصفایی با آموزگاران خلاقی ، با شادی ، آموزش کارآفرینی و ایده پردازی دیده ام . و ممنونم از تمام عوامل خانه جوان ، بِخصوص خانم اکبرزاده که مدیر محترم و با اخلاق خانه جوان بوده و شرکت کنندگان رویداد که ۹۸٪ آنان نوجوانان بودند را خیلی خوب درک می‌کرد و مارا جذب رویداد می‌کرد. خیلی خوشحالم که مکانی به این باصفایی و خوش اخلاقی آموزش دیده ام و ممنونم بابت همه چیز .
    از آقای صلواتی ،منتور خوبمون گرفته تا آقای ابوعطا که به ما در حوزه کارآفرینی نکات مهمی آموزش دادند . و واقعا ممنونم .
    ??
    ??
    ??
    نمیدونم چطور باید خانه جوان و خوبی هایش را توصیف کنم . خودتان که ببینید می‌فهمید چه چیزی می‌گویم . از آقای شمعی گرفته که معلم نویسندگی بود تا آقای سامع که استاد فن بیان بود . و وافعا واقعا از همگی همگی ممنون هستم.
    ???????
    ?❤❤?
    به نوجوان های کشورم پیشنهاد میکنم حتما به خانه جوان یک سری بزنید که پشیمون نمیشیدددددددددددد.
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  • حدیثه زارعی 26 آبان 1400

    خیلی خوشحالم که در این رویداد شرکت کردم کلی تجربه به دست آوردم کلی اتفاقاتی خوب برام افتاد ممنونم از شما و قدر دان زحمات شما هستم ????

  • درسا کریمیان 26 آبان 1400

    به نظر من رویداد نوجوان کارا خیلی عالی بود و یکی از بهترین تجربه های زندگی من بود و کلی خاطره و تجربه های عالی تجربه کردم
    یک محلی که درونش میتونی کلی چیز های جدید یاد بگیری با حضور کلی نوجوانی که مثل خودت هستن و می‌تونن درکت کنن کلی انگیزه و انرژی میگیری و هدفمند میشی به نظرم برای یه نوجوان کاملا این کلاس ها لازمه و کلی راه کار های خوب میتونی یاد بگیری و همینطور کلی دوستای جدید پیدا میکنی??

    ممنون از اساتید بزرگ و منتور های عزیز ?

  • زهرااسدی 26 آبان 1400

    باسلام و خسته نباشید و تشکر فراوان خدمت مدیریت خانه جوان خانم دکتر اکبرزاده ی عزیزو همچنین منتو رتخصصی دوره توان هفت مهندس صلواتی که بسیار برای مازحمت کشیدند و راه نویی برای اینده تعداد زیادی نوجوان اصفهانی باز کردند

  • علی شیخ بهایی 26 آبان 1400

    سلام و خسته نباشید
    من از تجربه کردن این رویداد فوق العاده راضی بودم
    و از بسیاری جهات به آینده من کمک کرد
    امیدوارم که باز هم این جور رویداد ها برای بقیه افراد هم مجدد برگزار بشه
    در نهایت خیلی تشکر میکنم از خانه جوان و تمام مسئولینی که به برگزاری این مراسم کمک کردند

  • تینا 26 آبان 1400

    این رویداد فراتر از کلمه عالی بود
    در عین آموزنده بودن فان و جالب بود
    در کل نوجوان تو این رویداد حس کرد جدی گرفته میشه
    حس کرد با ارزشه و حس کرد میتونه پا به عرصه اجتماع بذاره‌
    یکی از بزرگترین مشکلات جامعه ما همینه ، نوجوان یهو مجبور میشه وارد عرصه کسب و کار و زندگی واقعی بشه در حالی که بلد نیست .
    بشخصه من تو این رویداد حس کردم سن اهمیتی نداره . منم به اندازه شخصی که ۳۰ سالشه و دکترا داره و هر چیز دیگه ای میتونم اثر گذار باشم و همین قسمت جالب این رویداد بود . من فهمیدم که منم به نحوی میتونم باشم . در اصل این بزرگترین کمک رویداد به من بود .
    اساتید عالی ، مدیریت عالی ، کلا تو این رویداد کلمه عالی خودشو نشون داد . بگم که این اغراق نیست صرفا حرفیه که تاییدش میکنم .
    امیدوارم بازم این اتفاقا بیفته و همه نوجوان های تمامم دنیا بفهمن چقدر میتونن مهم باشن

  • علی نمازی پور 26 آبان 1400

    سلام علی نمازی پور عضو گروه اتاق قرمز هستم خیلییییی بینهایت از اشنایی شما بزرگواران خرسندم.شما نگاه خدا هستید به طرف ما نوجوانها.خیلی استفاده بردم از روزهایی که درکنار شما عزیزان بودم ممنون و هزاران بار تشکر از زحمات همه شما بزرگواران

  • آریانا صالحی 27 آبان 1400

    خیلی خوشحالم که باهاتون آشنا شدم چیز های زیادی یاد گرفتم، سپاسگزاریم از زحمات بی دریغ و امیدواریم لایق این محبت باشیم و
    در کنار شما عزیزان رشد کنیم .

  • علی محمدی 28 آبان 1400

    رویداد فوق العاده عالی ومفید و کاربردی بود واقعا لذت بردم سپاس از گروه خوبتون ???

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *