فرم ثبت اطلاعات سازمانها و شرکتها

شیوه‌نامه معرفی مراکز

برای ارسال محتوا لازم است نکات زیر حتماً در نظر گرفته شود.

1-   هر محتوا شامل حداقل یک تصویر سر درب مرکز باشد.

2-   هر محتوا باید شامل عکس از مدیر سازمان به همراه پرچم یا پوستر در پشت سر باشد؛ همچنین از فضای داخلی و اتاق‌ها تصویربرداری شود و مثلاً اگر در معرفی اتاق‌ها نقش‌های مختلفی در سازمان دارند متن منحصر به فرد همان اتاق در زیر عکس در حدود 300 الی 500 کلمه درج شود به عنوان مثال ممکن است در سازمانی اتاق مخصوص مطالعه باشد که نویسنده می‌بایست به امکانات اتاق و اینکه هدف از ایجاد چنین اتاق چه بوده توضیحاتی اعلام شود.

3-   محتوایی که در ورد ارسال می‌کنید باید سر تیترهای مشخص heading1, heading2, heading 3

4- یک بخش به‌صورت نت و ویژه داشته باشد. (مثلاً یک‌بند از موضوع مهم را در یک کادر مستقل اشاره کند شبیه تصویر زیر)

 5-  ویرگول، نقطه، بولت، شماره‌گذاری و پرانتزها رعایت شود.

6-   چگالی کلمات کلیدی اصلی و فرعی دقت شود برای این موضوع فردی که اقدام به معرفی سازمان می‌کند کلمات کلیدی که می‌خواهد با آن در گوگل دیده شود را نیز به نویسنده باید اعلام کند و نویسنده هم برای هر کلمه کلیدی یک مطلب 300 کلمه‌ای حداقل باید بنویسد مثلاً اگر سازمان با عبارت کلیدی “فضای کار اشتراکی” می‌خواهد دیده شود باید این عبارت توسط نویسنده در یک پاراگراف در حین معرفی سازمان توضیح داده شود.

7-لینک و آدرس شبکه‌های اجتماعی سازمان حتماً به صورت لینک و به صورت ID پروفایل عنوان شود به عنوان مثال آدرس توان 7 در اینستاگرام https://www.instagram.com/tavan7.ir و ID این اکانت @tavan7.ir می‌باشد.

8-تصاویر کلیدی مثل لوگو، عکس مدیرعامل، عکس دسته جمعی از پرسنل و افتخارات آن مجموعه با کیفیت خوب ارسال شود.

9-معرفی محصولات سازمان به صورت نام محصول، عکس از محصول و توضیح محصول باید در توضیحات درج شود.

10-اگر سازمان شتابدهنده هست باید تمام تیم‌ها و هسته‌های زیر مجموعه خود را با همین ادبیات معرفی کند که شامل نام مدیر، عکس مدیر، نام تیم، توضیح 500 کلمه‌ای از محصول، لوگو تیم، اگر تک محصول هستند عکس محصول و معرفی محصول و اگر چند محصول هستند آدرس سایت یا کانال معرفی محصولات باید عنوان شود.

ارسال فرم تکمیل شده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *