مروری کوتاه بر دوره
این دوره در سال 1398 تولید و به بررسی شیوه های بالابردن اعتماد به نفس هنگام صحبت. شناخت رفتار مخاطبان. شناخت تیپ رفتاری خود فرد. تسهیل ارتباطات بین فردی ، گروهی و سازمانی میپردازد.
خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت و هر گونه فروش در سایت های دیگر قابل پیگیری خواهد بود.
مذاکره بخشی جدایی ناپذیر از هر کاری است که یک تجارت انجام میدهد. یک تأثیر اساسی بر سودآوری و ارزش بازار دارد. در کارگاه آموزشی ما که توسط خانه جوان شهرداری اصفهان برگزار میشود، ما به مشتریان خود برنامههای توسعه و آموزش مذاکره ارائه میدهیم. ما برای درک چالشها و نیازهای عملکردی شما کار میکنیم. مشاوران مذاکره ما به شما کمک خواهند کرد که یادگیری را در خود جای قرار داده، توانایی را اندازهگیری کرده و تغییرات پایدار را ایجاد در حرفه خود با آموزشهای این کارگاه بدست آورید.
بیشتر متخصصین فروش مهارت فروش گستردهای دارند. آنها در مورد به اشتراک گذاشتن اطلاعات با مشتریان خود به طور خودآموخته عمل میکنند. در مورد ویژگیها و مزایای محصولات و خدمات آنها و نحوه اتصال آنها به نیازهای مشتری در این کارگاه آموزشی بحثهای زیادی خواهد شد. در مورد استفاده از «رویکرد مشاورهای» در روند فروش نیز تکنیکهای مشاوره در فروش ارائه میشود. هنگامی که نوبت به مذاکره در مورد معامله میرسد، بسیاری از فروشندگان به طرز فجیعی متوجه میشوند که قبلاً در مذاکره اشتباهات جدی انجام دادهاند. هنگامی که شما میخواهید محصولی را به فروش برسانید تکنیکهای مذاکره با مشتری را نیز باید بلد باشید.
بعضی اوقات باید برای معامله مذاکره کنید و گاهی نیز باید برای یک رابطه مذاکره کنید. شما باید بدانید که چگونه سبک مذاکره خود را متناسب با شرایط خاص مذاکره تنظیم کنید. برای موفقیت، شما به انواع استراتژیهای مختلف مذاکره نیاز دارید. این مهارتهایی است که میتوانید از آموزش مذاکره در این کارگاه برای متخصصان فروش بیاموزید.
بسیاری از فروشندگان میدانند که باید سعی کنند مشتری خود را نسبت به آنچه میخواهد و آنچه که نیاز دارد کاملاً توجیه کنند. گاهی اوقات فروشنده در واقع به نمایندگی از مشتری خود با کارفرمای خود مذاکره میکند. «همیشه حق با مشتری است» عبارتی است که اغلب استفاده میشود. آیا شما مهارت مشاوره خوبی در فروش را دارید؟ شاید؛ اما مهارت مذاکره در فروش بسیار عالیتر به نظر میرسد.
درصورتی که سود یا نوع دیگری از ارزش به طور ناخواسته روی میز باقی بماند، فروشندگان با یک معامله کمتر از حد مطلوب روبرو میشوند. هنگامی که از امتیازات غیرضروری یا بیش از حد سخاوتمندانه برای بسته شدن فروش استفاده میشود، یک فروشنده نه تنها ارزش پولی معامله را کاهش میدهد، بلکه میتواند ارزش دیگری را نیز بدهد. این کارگاه آموزشی به شما نشان میدهد هنگامی که این اتفاق میافتد شما مشتریان کمتری را راضی میکنید.
مذاکرهکنندگان خوب میدانند که در رسیدگی به نگرانیهای قیمت مشتری خیلی سریع عمل نمیکنند. وقتی این کار را انجام میدهید، ارزش واقعی محصول یا خدمات شما زیر سؤال میرود. روشهای بهتری برای مذاکره در مورد نگرانیهای قیمت و کنار آمدن با رقابت وجود دارد. این کارگاه آموزشی میتواند به شما نشان دهد که چگونه این کار را انجام دهید.
مذاکرهکنندگان خوب میدانند که ارائه تعداد زیادی بروشور، مشخصات و اطلاعات دقیق در مورد محصول یا خدمات مورد بررسی به مشتری اشتباه است. کنترل جریان اطلاعات یک عامل مهم در همه مذاکرات است. مذاکرهکنندگان عاقل میدانند بهتر است صبر کنید تا همه جنبههای مذاکره کاملاً آشکار و درک شود. سپس فقط اطلاعات مربوط به محصول را ارائه دهید. ارائه اطلاعات بیش از حد میتواند یک دام برای مذاکره کننده باشد.
مذاکرهکنندگان خوب میدانند که چگونه «فضایی برای مذاکره» ایجاد کنند که بتواند برای بستن معامله مورد استفاده قرار گیرد. بیشتر مذاکرات شامل برخی از دادن و گرفتن است. این بخشی از روند مذاکره است که به ایجاد رضایت واقعی کمک میکند. روشهای مختلفی برای ایجاد فضای مذاکره وجود دارد. این کارگاه آموزشی میتواند به شما نشان دهد که چگونه این نوع مذاکرات را انجام دهید.
مذاکرهکنندگان خوب میدانند که چگونه برخی امتیازات را به مراحل بعدی معامله موکول کنند، در این صورت درک بهتری از نیروهایی که خواستههای طرف مقابل را برای گرفتن امتیازات به دست میآورند، وجود دارد. مذاکرهکنندگان خوب میدانند چگونه در ازای هر امتیازی که میدهند چیزی ارزشمند بدست آورند. این کارگاه آموزشی میتواند به شما نشان دهد که چگونه درخواست کنید و چه چیزی را بخواهید تا در مذاکره با مشتری موفق عمل کنید.
سوالی هنوز موجود نیست. اولین کسی باشید که سؤالی درباره این محصول بپرسید.
تومان200,000
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.